Aviva, jeden z największych ubezpieczycieli w kraju, wszedł na rynek franczyz z niecodziennym pomysłem - placówkami Aviva dla Rodziny.
Oddziały, w których w ciepłej, domowej atmosferze można porozmawiać o ubezpieczeniach i finansach działają już we Wrocławiu, Myślenicach i Kaliszu. Z początkiem roku Aviva planuje uruchomienie kolejnych sześciu placówek. I wciąż poszukuje partnerów.
Franczyzobiorcy Aviva dla Rodziny obok szerokiej oferty ubezpieczyciela mogą proponować swoim klientom produkty kilkunastu banków (m. in. kredyty hipoteczne, gotówkowe, firmowe) oraz ubezpieczenia majątkowe indywidualne i korporacyjne innych towarzystw.
– Dzięki współpracy z Expanderem, jedną z najstarszych i największych firm doradztwa finansowego działających w Polsce, jesteśmy w stanie zaproponować naszym partnerom wyjątkowo szeroką ofertę produktową – mówi Tomasz Banasiak, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej w Avivie.
To nie jedyny wyróżnik placówek Aviva dla Rodziny. Zaskakuje także sam ich wystrój. Nie ma tu biurek i plastikowych krzeseł. Są za to wygodne kanapy, miękkie poduszki, kolorowe dywany i ściana, po której najmłodsi mogą swobodnie rysować. Domowego klimatu dopełniają powieszone na ścianach zdjęcia właścicieli. Na gości czeka kawa i domowe ciasto.
– Z badań, jakie przeprowadziliśmy wynikało, że standardowy format placówki finansowej nie zawsze jest atrakcyjny dla potencjalnych klientów. O finansach wolimy rozmawiać w przyjemnej, domowej atmosferze, choć niechętnie zapraszamy agentów do domu. To właśnie z tej potrzeby narodził się pomysł placówek Aviva dla Rodziny – kontynuuje Tomasz Banasiak.
Z początkiem roku Aviva planuje uruchomienie kolejnych sześciu placówek: w Krakowie, Rawie Mazowieckiej, Ostrowcu Świętokrzyskim, Toruniu, Rybniku i Suwałkach.
– Pierwsze placówki udowodniły nam, że ten pomysł ma szansę, by odnieść sukces, dlatego plany na 2016 rok związane z rozwojem sieci Aviva dla Rodziny mamy ambitne – podsumowuje Tomasz Banasiak i zaprasza do współpracy kolejnych partnerów, którzy są zainteresowani branżą finansowo-ubezpieczeniową, ale czują się znudzeni tradycyjnymi rozwiązaniami.