W segmencie sklepów convenience coraz ciaśniej

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com

W segmencie sklepów spożywczych typu convenience robi się ciaśniej. Do walki o klienta dołączyła firma Organic Farma Zdrowia, która rozkręca swój nowy koncept. Czy się przyjmie? O tym jak zwykle zadecyduje rynek. 

Nowy format sklepów spożywczych typu convenience Organic Zielone Oko jest skierowany do mieszkańców dużych miast. Jak zapowiada właściciel konceptu, w ciągu najbliższych pięciu lat sieć powiększy się o około 100 sklepów i będzie się rozwijać w oparciu o franczyzę.

Pierwszy sklep Organic Zielone Oko został otwarty na początku września tego roku w Warszawie. Oprócz oferty produktów ekologicznych, w placówce działa bistro i mini piekarnia.

Właściciel konceptu Organic Farma Zdrowia to polska sieć samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi. Posiada 23 sklepy w największych miastach Polski.

INK

 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram