ibis styles_logo
Zmiana marki to dla hotelu szansa na podniesienie standardu oferowanych usług oraz wzmocnienie jego reputacji. Wykorzystujemy ją i oferujemy swoim klientom jeszcze lepiej dopasowany produkt. Ibis Styles to dynamiczna, zaskakująca marka, która z pewnością przypadnie do gustu naszym gościom”– mówi Sandra Stawowczyk, dyrektor hotelu.
Trzygwiazdkowy obiekt oferuje gościom m.in. 130 komfortowo wyposażonych pokoi, bar czynny 24h i restaurację. Każdy pokój jest klimatyzowany, wyposażony w telewizor LCD z TV SAT, bezprzewodowy Internet, łazienkę z prysznicem i podgrzewaną podłogą. W pakiecie all inclusive goście otrzymują m.in. pokój, śniadanie i szybki Internet dostępny na terenie całego hotelu, a także darmowy parking. Hotel oddalony jest o 8 km od Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej i 10 km od Zamku Książ.
Ibis Styles Wałbrzych dba o rodziny, zapewniając bezpłatne gry, kącik zabaw i inne udogodnienia dla osób podróżujących z najmłodszymi pociechami. Dla osób planujących spotkania biznesowe lub konferencje, hotel oferuje 2 sale konferencyjne i oferty Meet&Eat i Meet&Sleep. Ibis Styles Wałbrzych zaspokoi wymagania zarówno osób podróżujących w interesach, jak i turystów odwiedzających Wałbrzych i okolice.
Ibis Styles jest marką Accor oferującą pakiet „all inclusive” w cenie pobytu, obejmującej pokój, śniadania w formie bufetu, bezpłatne szerokopasmowe łącze internetowe oraz atmosferę podkreślającą wartości marki: prostotę, hojność, jakość i wielofunkcyjność. Zlokalizowane w centrach miast lub ważnych ośrodkach hotele zaskakują swoją indywidualnością, kolorowym, dynamicznym i żywiołowym wystrojem oraz radosną atmosferą. W roku 2012 sieć obejmuje ponad 180 hoteli w 16 państwach.