Nowy franczyzowy hotel marki ibis Styles w Polsce

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 marca 2013
Kategoria:
ibis styles_logo

ibis styles_logo

Hotel znany dotychczas jako Express Wałbrzych dołączył do sieci ibis Styles w Polsce. Już od początku marca, obiekt przyjmuje gości pod nową nazwą – ibis Styles Wałbrzych i zacznie działać na zasadzie umowy franczyzowej. 

Od marca goście podróżujący po Dolnym Śląsku mogą się zatrzymać w hotelu ibis Styles Wałbrzych. To drugi hotel tej marki w Polsce, obok ibis Styles Gdynia Reda. Sieć ibis Styles obejmuje ponad 180 hoteli zlokalizowanych w 18 krajach świata, w tym 100 we Francji.

Zmiana marki to dla hotelu szansa na podniesienie standardu oferowanych usług oraz wzmocnienie jego reputacji. Wykorzystujemy ją i oferujemy swoim klientom jeszcze lepiej dopasowany produkt. Ibis Styles to dynamiczna, zaskakująca marka, która z pewnością przypadnie do gustu naszym gościom”–  mówi Sandra Stawowczyk, dyrektor hotelu.

Trzygwiazdkowy obiekt oferuje gościom m.in. 130 komfortowo wyposażonych pokoi, bar czynny 24h i restaurację. Każdy pokój jest klimatyzowany, wyposażony w telewizor LCD z TV SAT, bezprzewodowy Internet, łazienkę z prysznicem i podgrzewaną podłogą. W pakiecie all inclusive goście otrzymują m.in. pokój, śniadanie i szybki Internet dostępny na terenie całego hotelu, a także darmowy parking.  Hotel oddalony jest o 8 km od Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej i 10 km od Zamku Książ.

Ibis Styles Wałbrzych dba o rodziny, zapewniając bezpłatne gry, kącik zabaw i inne udogodnienia dla osób podróżujących z najmłodszymi pociechami. Dla osób planujących spotkania biznesowe lub konferencje, hotel oferuje 2 sale konferencyjne i oferty Meet&Eat i Meet&Sleep.  Ibis Styles Wałbrzych zaspokoi wymagania zarówno osób podróżujących w interesach, jak i turystów odwiedzających Wałbrzych i okolice.

Ibis Styles jest marką Accor oferującą pakiet „all inclusive” w cenie pobytu, obejmującej  pokój, śniadania w formie bufetu, bezpłatne szerokopasmowe łącze internetowe oraz atmosferę podkreślającą wartości marki: prostotę, hojność, jakość i wielofunkcyjność. Zlokalizowane w centrach miast lub ważnych ośrodkach hotele zaskakują swoją indywidualnością, kolorowym, dynamicznym i żywiołowym wystrojem oraz radosną atmosferą. W roku 2012 sieć obejmuje ponad 180 hoteli w 16 państwach.

 
Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram