Nowości w salonach fotodepilacji

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 lipca 2011
Kategoria:
uroda_zdjecie_do_raportuSieci kojarzone do tej pory głównie z fotodepilacją coraz częściej sięgają po kolejne innowacyjne zabiegi, by przyciągnąć klientów. Dbają również o nowoczesne udogodnienia dla nich i coraz lepszą obsługę.

Adolesense, które już od jakiegoś czasu, poza standardowymi usługami fotodepilacji, fotoodmładzania czy redukcji przebarwień, oferuje m.in. liposukcję, lifting czy masaż bańką chińską, zdecydowało się niedawno na uruchomienie rezerwacji online. Sieć podkreśla, że tego rodzaju nowoczesne udogodnienia dla klientów są bardzo ważne, bowiem chętnie oni z nich korzystają. W ciągu pierwszego miesiąca testów systemu rezerwacyjnego ok. 1000 klientek umówiło sie na wizytę przez internet.

- Wiele osób zastanawia się nad wizytą w salonie, gdy jest już on zamknięty, przez co muszą pamiętać o zapisaniu się kolejnego dnia. Czasami nie udaje im się tego dokonać. W przypadku korzystania z naszej strony mają cały czas dostęp do informacji na temat zabiegów i w każdej chwili mogą dokonać rezerwacji – wyjaśnia powody wprowadzenia nowego rozwiązania w sieci Adam Kaczmarz, jej menedżer.

Przyznaje jednak, że był zaskoczony, kiedy w ciągu miesiąca za pośrednictwem systemu dostarczonego przez zewnętrzną firmę Reservante wpłynęło aż 1000 rezerwacji. - Zaskoczeniem jest fakt, że nie tylko nasi klienci z dużych miast jak Kraków chętnie skorzystali z możliwości rezerwacji. Także w mniejszych miejscowościach okazało się to strzałem w dziesiątkę - dodaje.

Adolesense rozwija się poprzez franczyzę od niespełna roku. Obecnie w ramach sieci działa 6 salonów fotodepilacji, w tym 2 własne i 4 franczyzowe. Najnowszy został otwarty w połowie czerwca w Giżycku. Oprócz rozwoju ilościowego sieci, firma dba także o rozszerzanie zakresu usług i poprawę obsługi klienta.

- Od czasu uruchomienia naszego pierwszego salonu wprowadziliśmy już kilka nowych zabiegów, karty stałych klientów, specjalne pakiety rabatowe i ostatnio rezerwacje online. Wszystko to jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów i nasze dalsze działania zmierzają w tym kierunku. Dlatego też, jak zauważymy nowe potrzeby, to na pewno nie zareagujemy – dodaje Adam Kaczmarz.

Strategia Adolesense zgodna jest z tą przyjętą także przez inne sieci salonów fotodepilacji, które coraz częściej zauważają konieczność rozbudowywania swojej oferty. Tą drogą poszła sieć Expelos, która oferuje bardzo szeroki wachlarz usług dodatkowych: od masaży przez makijaż permanentny po botoks. A także BeautifulSkin, która to sieć z kolei pozwala franczyzobiorcom samodzielnie wybierać usługi dodatkowe, które chcą wprowadzać w swoich gabinetach. Poza obowiązkowymi fotodepilacją, radiofrekwencją i mezoterapią mogą wybierać spośród m.in. oxybrazji, kawitacji ultradźwiekowej o niskiej częstotliwości, masażu podciśnienowego czy therma liftingu skóry.

Nowości wprowadza także największa w Polsce sieć salonów fotodepilacji, wywodząca się z Hiszpanii No+Vello, która ma już ponad 1000 salonów na świecie, z czego ponad 100 w naszym kraju. Wraz z początkiem wakacji firma wprowadziła do swojej sieci technologię Sun&Safe pozwalającą na fotodepilację opalonej skóry, co do tej pory nie było możliwe. Firma zapowiada równiez wkrótce uruchmienie możliwości rezerwowania wizyt online.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram