Spółka Venta, właściciel marki FunPizza kontynuuje promocję. Franczyzobiorcy, którzy otworzą pizzerie do końca września tego roku zaoszczędzą ponad 10 tys. zł.
Promocja została przygotowana we współpracy z krakowską firmą RomaGastro. Przedsiębiorcy, którzy podpiszą umowę franczyzy na prowadzenie pizzerii FunPizza otrzymają za darmo projekt technologiczny o wartości 2 tys. zł, dokumentację HACCP o wartości 1 tys. zł i wizualizację lokalu w technologii 3D o wartości 1,5 tys. zł.
Ponadto, franczyzodawca wyposaży stanowiska pracy pizzermana (koszt wyposażenia to 1 tys. zł) oraz przygotuje dedykowaną aplikację na smartfony do zamawiania jedzenia z restauracji do puntu odbioru o wartości 5 tys. zł (wycena usług jest podana w kwotach netto). Tym samym, każdy franczyzobiorca który zdecyduje się na współpracę do końca września tego roku oszczędzi ponad 10 tys. zł.
Oferta franczyzy FunPizza pojawiła się na rynku w lutym br. Pizzerie działające pod tym logo będzie wyróżniać duży wybór rozmiarów pizzy (od 26 cm do 60 cm), prosta polityka cenowa - cena końcowa uzależniona jest od ilości składników oraz nowatorskie podejście do obsługi klienta (możliwość wygrania rabatu czekając na zamówienie i grając w autorską grę „The Fun Men”).
Dodatkowo, pudełka w których dostarczana jest pizza nie są zwykłymi opakowaniami, jest to również gra „Bitwa o ostatni kawałek”, a każdy nowy klient do zamówienia otrzymuje pionki i kostkę do gry.
Jak powiedział nam prezes spółki Venta Piotr Dawiskiba, w dalszych planach firmy jest wprowadzenie do lokali wirtualnej rzeczywistości. Polegać będzie to na tym, iż klient spędzający czas w lokalu będzie mógł znaleźć się w wybranym przez siebie miejscu na świecie. Poprzez wykorzystanie okularów gogli VR, goście oczekując na zamówienie będą mogli wirtualnie przejechać się na kolejce górskiej czy stoczyć bitwę z zombi.