Żabka Polska wprowadza zmiany w ofercie dla nowych franczyzobiorców chcących prowadzić sklep pod szyldem marki.
Przedsiębiorcy, którzy w okresie od 1 października 2019r. do 31 marca 2020r. podpiszą umowę z siecią, przez pierwsze sześć miesięcy będą mieć gwarantowany przychód nie mniejszy niż 15 tys. zł netto, niezależnie od obrotu. Żabka „na start” gwarantuje także w pełni wyposażony i zatowarowany sklep w korzystnej lokalizacji.
Zmieniona oferta franczyzowa Żabki upraszcza zasady naliczania podstawowych przychodów przez pierwsze pół roku działalności, wprowadzając jedną kwotę w wysokości 15 tys. zł.
– W ramach rozwoju naszego systemu franczyzowego uprościliśmy ofertę skierowaną do nowych franczyzobiorców, by była atrakcyjna, ale dawała również gwarancję rozwoju placówki, szczególnie na starcie, kiedy jest to najtrudniejsze. Bierzemy odpowiedzialność za lokalizacje naszych sklepów, w których wyborze pomaga nam sztuczna inteligencja. Nasze doświadczenia pokazują, że taka kwota pozwala franczyzobiorcy zatrudnić pracowników, przeszkolić ich i skoncentrować się na dobrym zarządzaniu sklepem, poznaniu klientów i ich potrzeb – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu firmy Żabka Polska.
Oferta Żabki skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem własnego biznesu pod marką Żabki. Podpisując umowę z siecią, oprócz gwarancji minimalnego przychodu, franczyzobiorcy otrzymują „gotowy” do prowadzenia sklep, a także liczne korzyści wynikające z systemu franczyzowego. Nowi franczyzobiorcy biorą udział w programach rozwoju kategorii świeżych, pomagających w budowaniu lojalności klientów i rozwoju kluczowych grup asortymentowych. Ich sklepy wyposażane są w nowoczesne meble oraz sprzęt, dzięki którym sklepy wyglądają przyjaźnie i są dostosowane do potrzeb klientów. Franczyzobiorcy otrzymują od sieci także pełne wsparcie logistyczne, IT oraz działania marketingowe, przekładające się skutecznie na efektywność sprzedaży. Warto podkreślić, że sieć Żabka jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie sieci handlowych w Polsce, czego przykładem jest wykorzystywanie sztucznej inteligencji m.in. w doborze lokalizacji nowego sklepu czy asortymentu.
- Widzimy ogromny potencjał dla rozwoju formatu convenience w Polsce. Sklep, w którym klient może zrealizować możliwie wiele potrzeb, w niedalekiej odległości od miejsca zamieszkania czy pracy to przyszłość handlu. Dodatkowo, na konkurencyjnym rynku, jakim bez wątpienia jest handel detaliczny, szczególnie ważne jest wsparcie solidnego i rozpoznawalnego partnera, jakim jak Żabka. Z pewnością nasza oferta to atrakcyjna alternatywa dla osób planujących własny biznes „od zera”, ale także szansa dla osób potrzebujących wsparcia w aktywizacji zawodowej, na przykład ze starszej grupy wiekowej. Jesteśmy dumni, że dokładamy swoją cegiełkę do rozwoju przedsiębiorczości wśród Polaków - powiedział Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu firmy Żabka Polska.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji