Nowe technologie wspierają sprzedaż ubezpieczeń

Autor: JCB
Data dodania: 7 grudnia 2021
Kategoria:

Rynek ubezpieczeniowy się powiększa, a prognozy na przyszłe lata są optymistyczne. Według Domu Ubezpieczeniowego Spectrum, ta branża to świetny wybór dla osób, którym zależy na stabilnym i rentownym biznesie.

– Badania prowadzone co roku przez Polską Izbę Ubezpieczeń pokazują, że potrzeby ubezpieczeniowe Polaków rosną, a wraz z nimi faktyczna sprzedaż polis. W skomplikowanym świecie ubezpieczeń profesjonalny doradca zapewnia nieocenioną pomoc świadomemu, wymagającemu klientowi – mówi Mariusz Długołęcki, koordynator ds. rozwoju sieci sprzedaży w Domu Ubezpieczeniowym Spectrum.

Warto jednak podkreślić, że branża ubezpieczeniowa mocno się w ostatnim czasie zmienia, m.in. za sprawą inwestycji w coraz bardziej zaawansowane narzędzia pozwalające sprostać oczekiwaniom klientów. – Dbamy o ciągłe doskonalenie narzędzi informatycznych, które udostępniamy partnerom – tegoroczny update naszej aplikacji mobilnej dla agenta otrzymał wyróżnienie od „Gazety Ubezpieczeniowej” – mówi Długołęcki, podkreślając jednocześnie, że dalszy rozwój technologiczny nadal jest wśród priorytetów firmy.

– Planujemy zaimplementowanie kolejnych narzędzi w naszym autorskim systemie All in #1, który zawiera już m.in. porównywarkę ofert ubezpieczeniowych z możliwością wystawienia polisy, zautomatyzowaną bazę klientów, scentralizowany system rozliczeń i wiele innych funkcji – wylicza Mariusz Długołęcki. – Nowe ulepszenia zapewnią naszym partnerom jeszcze wyższy komfort pracy. Dla nich przygotowujemy również profesjonalne szkolenia z zakresu ubezpieczeń, prawa i psychologii biznesu – dodaje.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozwija sieć poprzez franczyzę. – Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, gotowości do spełniania wysokich standardów sieci i umiejętności pracy z klientem. W zamian oferujemy sprawdzony model biznesowy, innowacyjne rozwiązania technologiczne i wsparcie na każdym etapie współpracy – podkreśla Mariusz Długołęcki.

Odpowiedni lokal na placówkę Spectrum powinien znajdować się na parterze, być dobrze widoczny z ulicy, mieć dostęp do parkingu i co najmniej 20 mkw. powierzchni. Koszty inwestycji ściśle wiążą się z placówką i zależą od powierzchni, oznakowania oraz ilości stanowisk do wyposażenia. Spectrum nie pobiera dodatkowych opłat. Firma oferuje również modele współpracy, które pozwalają na dołączenie ubezpieczeń do prowadzonej już działalności oraz takie, które nie wymagają otwarcia stacjonarnego biura.

W 2021 roku Dom Ubezpieczeniowy Spectrum świętował 15. urodziny. Firma zarządza jedną z największych sieci multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada w ofercie produkty ponad 30 ubezpieczycieli, w tym rozwiązania dedykowane klientom Spectrum, przygotowane w ścisłej współpracy z wybranymi towarzystwami.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: od kilku do kilkunastu tysięcy – zależnie od ilości stanowisk w lokalu i powierzchni reklamowej do oklejenia
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram