Marka odzieżowa QUIOSQUE rozwija sieć sprzedaży. Na mapie pojawiły się dwa nowe lokale - salon własny w Czeladzi w Centrum Handlowym M1 i sklep działający w systemie franczyzowym w Wałbrzychu, w Centrum Handlowym Victoria.
– Rozbudowa Centrum Handlowego M1 zachęciła nas do obecności w tym miejscu. Dzięki zmianom, które zostały wprowadzone, galerię odwiedza duża grupa klientów. Czeladź to miasto z ogromnym potencjałem dla naszej marki. Zgodnie z przyjętą strategią chcemy być obecni nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.
– Podobnie pozytywnie postrzegamy Centrum Handlowe Victoria w Wałbrzychu - zlokalizowane w centrum miasta, świetnie zaaranżowane, przyjazne rodzinom – dodaje.
Nowy lokal QUIOSQUE w Czeladzi zajmuje powierzchnie 100 m², a w Wałbrzychu 103 m². Marka QUIOSQUE jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami.
Aby zostać franczyzobiorcą QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m² netto.