Nowe punkty i nowe menu w sieci Kurcze Pieczone

Data dodania: 9 września 2021
Kategoria:
Foto: Kurcze Pieczone

Sieć restauracji Kurcze Pieczone, działająca na rynku już ponad 25 lat, planuje ekspansję i otwiera nowe punkty. Zaskakującym elementem jest praca nad nowym konceptem, skupiającym się na burgerach z wołowiny.

Aktualnie sieć Kurcze Pieczone zarządza 45 punktami, w tym 27 własnymi i 18 franczyzowymi, a w planach ma otwarcie kolejnych trzech. Walentyna Oksiukowska, reprezentująca sieć, podkreśla, że otwieranie nowej lokalizacji co dwa miesiące jest strategią optymalną. Firma dba o wsparcie franczyzobiorców, także w trudnych czasach pandemii, oferując obniżki czynszu oraz zwolnienie z opłat franczyzowych.

Mimo wyzwań związanych z lockdownem, sieć Kurcze Pieczone utrzymała stabilną pozycję. Klienci przyzwyczajeni do zamawiania dań na wynos oraz korzystania z aplikacji do zamawiania posiłków przyczynili się do utrzymania sprzedaży. W menu pojawiły się nowe produkty: burger z udźcem oraz sałatka cezar z kurczakiem przygotowywanym metodą sous-vide. Sieć planuje również wprowadzenie burgerów wołowych.

Walentyna Oksiukowska wyjaśnia, że obserwując rosnące zainteresowanie wołowiną wśród Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty burgery z wołowiny.

Franczyzobiorcy mają możliwość wyboru między dwoma modelami współpracy: najmem kontenera z zakupem sprzętu, bądź zakupem zarówno kontenera, jak i sprzętu. Koszt inwestycji i warunki franczyzy zostały dostosowane do potrzeb i możliwości partnerów.

Walentyna Oksiukowska zwraca uwagę na to, że w sieci Kurcze Pieczone ceni się przedsiębiorczość, zaangażowanie oraz nastawienie na sukces. Doświadczenie w gastronomii jest atutem, ale nie jest wymagane. Kluczowe jest zaangażowanie franczyzobiorcy w prowadzenie własnej lokalizacji.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design