Foto: Western Chicken
Western Chicken wejście w 2013 rok świętowało z dwiema nowymi placówkami. W planach sieci jest wejście do dużych miast, w tym do Warszawy.
Western Chicken powstała w 2010 roku. Aktualnie w ramach sieci działa dziesięć placówek – zarówno własnych jak i franczyzowych. Trwają rozmowy zarządu z potencjalnymi franczyzobiorcami. Mówi się o Sosnowcu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie, jednak wejście do stolicy, z uwagi na bardzo konkurencyjny rynek, zostanie na razie odsunięte w czasie.
Przewidywana suma inwestycji to 40 tys. zł oraz jednorazowa opłata licencyjna ustalana indywidualnie. Sieć nie pobiera opłat miesięcznych. Podstawowe wymagania sieci to lokal o powierzchni min. 50 mkw. w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu lub galerii handlowej. Doświadczenie w branży gastronomicznej nie jest konieczne do podjęcia współpracy. Franczyzobiorca może liczyć na pełną pomoc w prowadzeniu własnego lokalu na każdym etapie obowiązywania umowy.
Western Chicken specjalizuje się w przygotowaniu kurczaka w panierce według własnego przepisu.
Adam Gieras