Nowe otwarcia sklepów franczyzowych Carrefour

Data dodania: 18 czerwca 2020
Kategoria:
Foto: Carrefour

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję i otwiera nowe sklepy franczyzowe. Od początku roku sieć uruchomiła 27 sklepów w formacie convenience, z czego 7 zostało otwartych w maju. Ekspansja jest zgodna z założeniami strategii rozwoju Carrefour, która zakłada otwarcie 100 sklepów do końca 2020r. w różnych lokalizacjach.

Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka oraz formaty dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów. W związku z niesłabnącym zainteresowaniem franczyzobiorców i klientów, format ten rozwija się bardzo dynamicznie i dobrze reaguje na ewentualne zmiany w koniunkturze. Carrefour kontynuuje swoją strategii ekspansji i w maju otworzył kolejne 7 sklepów. Do mapy handlowej Warszawy dołączyły dwa sklepy z pomarańczowym logo Carrefour Express Convenience: przy ul. Siedmiogrodzkiej 7 oraz Krochmalnej, a także Carrefour Express Minimarket z zielonym logo przy ul. Ksawerów 26. W Krakowie uruchomiono dwa sklepy Carrefour Express Convenience: przy ul. Królewskiej 49 i Kalwaryjskiej 42. W maju, Carrefour otworzył także dwa sklepy Globi: w Jarużynie i Topolnie.

- Sklepy franczyzowe Carrefour, łączące dopasowaną ofertę, dogodną lokalizację oraz kompaktowość, dobrze poradziły sobie w ostatnich, trudnych dla wszystkich tygodniach. Ten stabilny format jest doceniany przez naszych partnerów i cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy doceniają komfort zakupów i oszczędność czasu – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Oferta franczyzowa sieci Carrefour Polska jest różnorodna i skierowana do różnych lokalizacji oraz partnerów, w zależności od ich potrzeb oraz możliwości zaangażowania. Portfolio sklepów convenience obejmuje takie modele, jak: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket, Globi, sklepy ajencyjne Carrefour Express Convenience oraz sklepy przy stacjach paliw.

Rozwój tych ostatnich jest szczególnie dynamiczny, z uwagi na połączenie atutów sklepu convenience oraz stacji paliw, stąd sieć jest otwarta na nowe, ciekawe lokalizacje. Pod koniec 2019 r. działało 70 przystacyjnych sklepów franczyzowych Carrefour, rozmieszczonych w różnych częściach Polski. W 2020 r. sieć planuje otwarcie kolejnych placówek, dających klientom stacji paliw możliwość kompleksowych i komfortowych zakupów przez 7 dni w tygodniu, a partnerom - satysfakcję z rozszerzenia oferty stacji paliw i pozyskania nowych klientów.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design