Firma wdrożyła nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket, aby zwiększyć sprzedaż w placówkach franczyzowych.
Siedem nowych konceptów franczyzowych Carrefour to: „Piwa regionalne”, „Pamiątki z Polski”, oznaczenia produktów „Made in Poland”, „Bakalie - luz”, „Okrągłe ceny”, oznaczenia jajek i oznaczenia win.
Jak podaje firma, Carrefour przykłada dużą wagę do dostosowania formatu sklepu i jego oferty do potrzeb klientów oraz specyfiki każdej lokalizacji. Dlatego zdarza się, że dwa sklepy działające pod szyldem Carrefour w bliskiej odległości różnią się asortymentem i konceptami.
W przypadku sklepów osiedlowych, do których zaliczają się sklepy express convenience i express minimarket Carrefour, odpowiedni asortyment i wsparcie klienta w wyborze produktów mają ogromne znaczenie. Ograniczona powierzchnia sprzedaży wpływa na dobór asortymentu, który musi szybko rotować i jednocześnie w pełni odpowiadać na potrzeby klienta, a właściwa ekspozycja produktów pozwala klientowi szybko zorientować się w dostępnej ofercie.
– Carrefour wspiera swoich franczyzobiorców na każdym etapie współpracy. Dlatego nieustannie rozwijamy nasze formaty i w ostatnim czasie wdrożyliśmy siedem nowości w sklepach franczyzowych – z korzyścią dla klientów, którzy szybciej i łatwiej mogą zrobić zakupy, oraz dla właścicieli sklepów, którym zwiększają się obroty – powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.