Nowe marki w portfelu KAN

Autor: Redakcja
Data dodania: 12 sierpnia 2008
Kategoria:

Łódzka spółka KAN - właściciel marki Tatuum planuje wprowadzić na polski rynek trzy nowe marki - podał Puls Biznesu.

Spółka zarządzająca siecią własnych i partnerskich sklepów odzieżowych Tatuum chce wprowadzić do Polski holenderską markę ekskluzywnych damskich ubrań - Turnover oraz amerykańską markę męską Arrow. Dodatkowo firma stworzyła drugą po Tatuum markę własną - Coyoco, która ma pojawić się na rynku pod koniec tego roku.
Pierwszy sklep Turnover działa już w Łodzi, sklepy Arrow pojawią się na rynku, kiedy KAN rozpocznie budowę sieci franczyzowej. Jak powiedział Pulsowi Biznesu Jacek Ulowski, dyrektor finansowy KAN, spółka planuje w 2009 roku otworzyć łącznie 30 salonów wszystkich marek.
 
 
12 sierpnia 2008 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram