Firma Bazar Odzieżowy wprowadza nowe koncepcje prowadzenia własnego sklepu z odzieżą nową i używaną na zasadach franczyzy.
Od początku swojej działalności otwarto kilka sklepów działających pod szyldem Bazar Odzieżowy. Wychodząc naprzeciw potencjalnym partnerom, wprowadzono nowe formy funkcjonowania placówek handlowych.
– Priorytetem dla nas jest tak dopasować ofertę, by każda osoba chcąca prowadzić swój własny sklep była w stanie sprostać finansowo wymaganiom naszej sieci. Dlatego wprowadziliśmy kilka rodzajów sklepów – mówi Jan Kozłowski z sieci Bazar Odzieżowy.
Jednym z nich jest Bazar Odzieżowy Discount. To sieć sklepów z odzieżą używaną, która jest najtańszą formą otwarcia własnego sklepu, gdzie odzież sprzedawana jest na wagę lub na wycenę. To najprostsza i najtańsza forma prowadzenia własnego sklepu z odzieżą nową i używaną. Niski nakład finansowy do aranżacji sklepu, przekłada się na dużą sprzedaż.
Drugim format o nazwie Bazar Odzieżowy to sieć sklepów z odzieżą nową i używaną, gdzie towar sprzedawany jest na wagę lub na wycenę. Wyróżnia go to, że w salonach tego formatu jest sprzedawana także odzież nowa z metkami producenta.
Kolejny forma handlowy to 1NewStyl – to sieć sklepów posiadająca w asortymencie towar extra cream, gdzie odzież wyceniona jest według asortymentu.
– Tą formułą wprowadzamy rewolucję na rynku sklepów z odzieżą używaną. Sklepy działające w ramach tego konceptu odróżniają się od typowych lumpeksów ze względu na odmienną aranżację wnętrza sklepu, wyposażenie w kolorze platynowego złota, ekstra szyld oraz wysoką jakość oferowanego towaru. Przedsiębiorcom chcącym rozpocząć współpracę z nami doradzamy w doborze odpowiedniego modelu sklepu. Zainteresowane osoby zapraszamy do bezpośredniego kontaktu – zachęca Jan Kozłowski.
Więcej o franczyzie Bazar Odzieżowy możecie przeczytać w bazie systemów sieciowych.