We wrześniu tego roku na polskim rynku pojawi się nowa sieć punktów optycznych. Marka planuje rozwój w systemie partnerskim.
Na naszym rynku zadebiutuje sieć punktów optycznych Eyelab. Pierwsze stoiska pod szyldem marki zostaną uruchomione w Lublinie, Pile i w Warszawie. Placówki będą miały format wysp handlowych.
– Na początku będziemy otwierać punkty własne a w niedalekiej przyszłości franczyzowe. Pierwsze wyspy zarządzane przez franczyzobiorców mogą pojawić się już w 2016 roku. Mamy duże zainteresowanie współpracą partnerską – mówi w rozmowie z nami Rafał Pierzgała, brand manager Eyelab.
Marka chce objąć swoim zasięgiem całą Polskę. Planuje rozwijać się w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Nowe punkty będą miały powierzchnię około 12 m².
Model biznesowy sieci punktów optycznych Eyelab opiera się na idei wysp sprzedażowych, usytuowanych w przestrzeni centrów handlowych. Marka zaoferuje okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne, a także soczewki kontaktowe oraz artykuły służące do pielęgnacji i ochrony przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Wśród produktów dostępnych w jej asortymencie, będzie można znaleźć serie takich producentów, jak Ray Ban, Michael Kors, Vouge czy Belutti. Pierwszy punkt sieci Eyelab zostanie otwarty 2 września br. w Lublinie.