Amerykańska sieć sklepów z odzieżą dla kobiet i mężczyzn ogłosiła plany ekspansji w Europie. Zaczęła od Irlandii, a w ciągu najbliższych pięciu lat planuje wejść na inne rynki europejskie.
Wprowadzenie sieci na rynek Europy Zachodniej nastąpiło w wyniku sprzedaży licencji firmie Shuz 4 U International Ltd.
– Cieszymy się z wprowadzenia marki do Europy Zachodniej. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z Shuz 4 U International popularność marki w całej Europie będzie rosnąć – powiedział Julian R. Geiger, Chief Executive Officer Aeropostale.
Poprzez partnerstwo z Shuz 4 U International Ltd., Aeropostale planuje otworzyć dziesięć samodzielnych lokalizacji w ciągu najbliższych pięciu lat.
Oferta marki Aeropostale skierowana jest do młodych kobiet i mężczyzn. Poza odzieżą w atrakcyjnej cenie marka oferuje także obuwie, torebki i akcesoria modowe.
Aeropostale posiada 758 sklepów w USA i 41 w Kanadzie. Ponadto do firmy należy także marka P.S. from Aeropostale, której salony działają w 12 lokalizacjach.