Nowa marka gastronomiczna w Polsce

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 października 2015
Kategoria:
Foto: Benihana
Ruszyła nowa sieć restauracyjna.

W Warszawie został otwarty pierwszy lokal japońskiej sieci Benihana.

Restauracja znanej na całym świecie marki pojawiła się w warszawskim Cosmopolitan Tower. Lokal zajmuje ponad 540 m² powierzchni, oferuje osiem stołów Teppanyaki, Japanesse Garden, część restauracyjną, sushi bar i designerską strefę chillout.

Sieć Benihana składa się z ponad 130 lokali na całym świecie. Koncept restauracji powstał w pracowni Buchanan Hartley Architects z Londynu. Pierwsza Benihana powstała na 56-tej ulicy, na Manhattanie.

Znakiem rozpoznawczym marki Benihana są stoły Teppanyaki. Przy każdym z nich może usiąść osiem osób, na które przypada jeden kucharz, który oprócz przygotowywania, krojenia, przyprawiania i „rzucania” na płytę skomponowanych składników, zabawia gości kulinarnymi sztuczkami, tworząc teatralny występ. Hasło Benihany to „My kitchen is Your table”.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram