Nowa sieć gastronomiczna szuka franczyzobiorców

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 stycznia 2013
Kategoria:
zuperman
Łódzka marka Zuperman, specjalizująca się w sprzedaży zup w kubkach, rozpoczyna rozwój sieci franczyzowej. Firma stawia na domowe przepisy i tradycyjne, polskie smaki.

 Zuperman oferuje swoim klientom 18 rodzajów zup przygotowywanych ze świeżych składników na mięsnych wywarach bez chemii i ulepszaczy. Tradycyjna pomidorowa, kapuśniak a może oryginalna zupa cytrynowa? W  Zupermanie różnorodność smaków serwowana jest w przytulnej atmosferze. Pastelowe barwy na ścianach, niewielkie pomieszczenia i klimat mający niewiele wspólnego z typowym fast foodem. Do każdej zupy klient może zamówić ryż, makaron, grzanki lub pieczywo. 

Dania można zjeść na miejscu, ale Zuperman stawia przede wszystkim na sprzedaż na wynos i dostawę do klienta – zupy podawane są w jednorazowych, zamykanych kubkach (do wyboru trzy wielkości, w cenie od 5 do 10 zł.).

Aby dołączyć do sieci franczyzowej trzeba dysponować lokalem o powierzchni około 30 mkw. i kwotą zamykającą się w przedziale 35-40 tys. zł. Partnerzy mogą liczyć na pomoc przy zarządzaniu punktem i szkoleniu personelu. Otrzymują też możliwość korzystania ze znaków towarowych i wsparcie na gruncie organizacji. Alternatywą dla lokalu może być mobilny wózek ustawiony np. w centrum handlowym, w nadmorskim kurorcie przy plaży czy przy uczęszczanym deptaku. W tym przypadku koszty inwestycji oscylują wokół kwoty 10 tys. zł.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram