Zuperman oferuje swoim klientom 18 rodzajów zup przygotowywanych ze świeżych składników na mięsnych wywarach bez chemii i ulepszaczy. Tradycyjna pomidorowa, kapuśniak a może oryginalna zupa cytrynowa? W Zupermanie różnorodność smaków serwowana jest w przytulnej atmosferze. Pastelowe barwy na ścianach, niewielkie pomieszczenia i klimat mający niewiele wspólnego z typowym fast foodem. Do każdej zupy klient może zamówić ryż, makaron, grzanki lub pieczywo.
Aby dołączyć do sieci franczyzowej trzeba dysponować lokalem o powierzchni około 30 mkw. i kwotą zamykającą się w przedziale 35-40 tys. zł. Partnerzy mogą liczyć na pomoc przy zarządzaniu punktem i szkoleniu personelu. Otrzymują też możliwość korzystania ze znaków towarowych i wsparcie na gruncie organizacji. Alternatywą dla lokalu może być mobilny wózek ustawiony np. w centrum handlowym, w nadmorskim kurorcie przy plaży czy przy uczęszczanym deptaku. W tym przypadku koszty inwestycji oscylują wokół kwoty 10 tys. zł.
Adam Gieras