Polska marka kosmetyków naturalnych rozwijająca się we franczyzie inwestuje w zwiększenie efektywności działających sklepów oraz wprowadza swoje produkty do strefy bezcłowej na lotniskach.
Producent kosmetyków naturalnych pochwalił się nową odsłoną salonu sprzedaży przy ul. Chmielnej w Warszawie. Otwarcie sklepu miało miejsce na początku grudnia.
Marka poszukuje też innych możliwości dotarcia do swoich potencjalnych klientów i przyszłych franczyzobiorców. Pod koniec listopada br., firma weszła ze swoją ofertą do strefy bezcłowej na lotnisku im. Lecha Wałęsy Gdańsku. Dzięki czemu podróżni z całego świata będą mieli okazję do wypróbowania kosmetyków polskiej firmy.
W ofercie Starej Mydlarni jest kilkaset kosmetyków do kąpieli i pielęgnacji ciała w większości pochodzenia naturalnego. Firma skutecznie rozszerza też rynki zbytu o kosmetykę profesjonalną przeznaczoną do gabinetów kosmetycznych i salonów SPA.
Obecnie w ramach sieci Stara Mydlarnia działają 22 sklepy w Polsce oraz jeden za granicą. W czerwcu tego roku firma otworzyła sklep w Barcelonie, który działa pod marką Eco Receptura.
Informacje o ofercie franczyzy Stara Mydlarnia znajdują się w naszej bazie systemów sieciowych.