Nowa marka włoskich restauracji wchodzi do Polski

Data dodania: 17 kwietnia 2023
Kategoria:

Niemiecka marka restauracji L’Osteria zapowiada otwarcie pierwszego lokalu w Centrum Praskim Koneser w Warszawie latem 2023 roku. W ciągu najbliższych pięciu lat planowane jest uruchomienie dziesięciu restauracji w Polsce.

L’Osteria: Tradycja i ekspansja

L’Osteria, znana w Europie z włoskiej kuchni i rodzinnej atmosfery, planuje przenieść klimat Bella Italia do Polski. Rozwój marki na polskim rynku będzie nadzorowany przez Adama Mularuka, reprezentującego fundusz Atena Capital, z doświadczeniem w branży gastronomicznej.

Doświadczenie i plany Adama Mularuka

Adam Mularuk, współpracujący z L’Osteria, ma bogate doświadczenie w branży gastronomicznej, zdobyte m.in. w AmRest, gdzie odpowiadał za rozwój takich marek jak KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks. Jego sukcesy w Starbucks oraz praca dla IKEA potwierdzają umiejętności w zarządzaniu i ekspansji marek.

Optymizm i wizja rozwoju L’Osteria w Polsce

Adam Mularuk wyraża optymizm co do rozwoju L’Osteria w Polsce. Jego celem jest zapewnienie klientom niezapomnianych wrażeń, porównywalnych z wakacjami we Włoszech, dzięki starannie przygotowanej kuchni i atmosferze restauracji.

Idealny partner dla L’Osteria

Mirko Silz, dyrektor generalny FR L’Osteria SE, wyraża zadowolenie z wejścia marki na polski rynek we współpracy z Adamem Mularukiem. Podkreśla jego idealne dopasowanie do filozofii i wartości L’Osteria.

Pierwsza restauracja L’Osteria w Warszawie

L’Osteria otworzy swój pierwszy lokal w Polsce w Centrum Praskim Koneser w Warszawie, zajmując powierzchnię 480 m2. Adam Mularuk podkreśla, że filozofia L’Osteria idealnie komponuje się z atmosferą centrum, nastawioną na wspólne spędzanie czasu.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design