Nowa marka własna w sklepach Biedronki

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 czerwca 2014
Kategoria:
Foto: Logo Brześć

Foto: Logo Brześć

Od czerwca br. w sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć - ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem, sprzedawane w marce własnej supermarketu. Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 2 tys. sklepach na terenie całego kraju.

Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 2 tys. sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości. Biedronka to jedna z najpopularniejszych zagranicznych sieci handlowych w całej Polsce, a pod względem liczby sklepów, największa w kraju.

Duży nacisk kładzie na jakość oferowanych towarów i konkurencyjne, niskie ceny.Dyskont rozwija się też we franczyzie. Obecnie w sieci partnerskiej pod szyldem Biedronka działa ok. 30 sklepów. Jak dowiedzieliśmy się w biurze prasowym Jeronimo Martins Polska (JMP), z uwagi na wstępny charakter projektu prace nad rozwojem sieci nadal trwają w reżymie testowym.

Testujemy to rozwiązanie głównie w mniejszych miejscowościach i na wsiach, w których wcześniej mieszkańcy, z uwagi na brak sklepu spożywczego, byli zmuszeni robić zakupy poza miejscem zamieszkania. Za wcześnie jest na podsumowanie i na deklaracje co do dalszych planów – poinformowało nas biuro prasowe JMP.

Z kolei Brześć jest rodzinną firmą, która w tym roku będzie świętować 30-lecie swojej działalności. Specjalizuje się w produkcji tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych. Biedronka jest już kolejną siecią, po Tesco, POLOmarkecie, Lewiatanie czy Eko, gdzie wyroby Brześcia są sprzedawane w markach własnych supermarketów.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram