subway2
„Mamy 900 milionów kombinacji sandwiczy. Gdzie indziej masz takie wybór?” to hasło nowej kampanii sieci SUBWAY®. Działania, prowadzone głównie w Internecie, social mediach oraz blogosferze, informują klientów o zawrotnej liczbie sandwiczy, które można przygotować z dostępnych w restauracji produktów i zachęcają do tworzenia własnych kompozycji.
Kampania „Mamy ponad 900 milionów kombinacji sandwiczy” rozpoczęła się na początku kwietnia wprowadzeniem w restauracjach materiałów POS (menuboardy, plakaty, ulotki reklamowe). 8 kwietnia ruszy czterotygodniowy konkurs fotograficzny dla fanów marki na Facebook'u. Wsparciem dla konkursu będzie kampania online (m.in. banery na portalach, mailingi) oraz działania w mediach społecznościowych. W maju komunikacja zostanie poszerzona o kampanię radiową. Całość uzupełnią działania e-PR ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z blogerami oraz ze studentami. Kampania potrwa do końca czerwca.
– Znajomość marki SUBWAY® i jej oferty w Polsce systematycznie rośnie. To dobry moment, aby uświadomić naszym klientom różnorodność wyboru oraz zachęcić ich do eksperymentowania przy komponowaniu sandwiczy. Marka SUBWAY® wyróżnia się właśnie tym, że sandwicze przygotowywane są na oczach klienta według jego sugestii, upodobań i smaku – mówi Jan Petr, koordynator ds. marketingu w sieci SUBWAY®.
Za strategię komunikacji, kreację działań reklamowych i realizację e-PR odpowiada agencja Q&AConsulting. Obliczenie liczby sandwiczy dostępnej w sieci SUBWAY® przeprowadzone zostało na podstawie 17 bazowych sandwiczy z uwzględnieniem wszystkich dodatków dostępnych w restauracjach SUBWAY®.
Adam Gieras