Nowa jakość w QUIOSQUE

Autor: Redakcja
Kategoria:
QUIOSQUE
Marka QUIOSQUE należąca do bydgoskiej firmy PBH S.A. wprowadza istotne zmiany w wyglądzie swoich sklepów, a także nowy styl, jeszcze lepiej odpowiadający docelowej Klientce, jaką jest pracująca i posiadająca rodzinę kobieta powyżej 35 roku życia.
QUIOSQUE to stabilny partner w biznesie o ugruntowanej pozycji w branży, obecny na rynku ponad 20 lat. Marka powstała w 1991 roku, a rozwój poprzez franczyzę rozpoczęła od 1992 roku. QUIOSQUE łączy to, co tradycyjne i nowoczesne. Obecnie pod szyldem marki w formacie depozytowym funkcjonuje 9 sklepów własnych i 95 partnerskich.
- Działanie sklepów na zasadach franczyzy depozytowej sprawdza się bardzo dobrze. Pozwala centralnie zarządzać produktem oceniając reakcję rynku z punktu widzenia nie pojedynczego sklepu, a całej Polski. To pozwala optymalizować zarówno ruchy towarowe, akcje przecenowe jak i samą wielkość produkcji. Jest też najlepszym badaniem rynku, zarówno jakościowym jak i ilościowym – mówi Magdalena Majchrzak – Puczyńska, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w sieci QUIOSQUE.
Paradoksalnie do znaczącego rozwoju sieci w minionym roku przyczynił się kryzys gospodarczy, który zweryfikował rynek i dał szansę silnym i dobrze zarządzanym markom. Choć kryzys jest nadal odczuwalny, marka QUIOSQUE odnotowuje wzrosty obrotów w grupie sklepów z historią co najmniej roczną, zarówno w sezonie wiosna lato 2013, jak i we wrześniu są to wzrosty oscylujące średnio wokół 20%.
W ostatnim czasie sieć postanowiła nieco odświeżyć markę i zaproponowała kilka nowych rozwiązań dla swoich Klientek.
Przede wszystkim wprowadziliśmy nowy styl. W naszej ofercie znalazły się  zarówno propozycje do pracy, na wyjście jak i na długi spacer w weekend. Wszystkie modele charakteryzuje swoisty spokój i harmonia między wygodą, ponadczasowością, uniwersalnością i najnowszymi nowinkami, i tendencjami w modzie. Ponadto zmieniliśmy wizerunek sklepów QUIOSQUE – sklepy są większe, bardziej przestronne, bardziej nowoczesne i wygodne, oraz wprowadziliśmy nowy sposób komunikacji, którego najlepszą prezentacją jest najnowsza kampania marki QUIOSQUE, ale to dopiero początek zmian, których kulminacja nastąpi wiosną 2014 – dodaje Majchrzak – Puczyńska.
Partner, który jest zainteresowany przystąpieniem do sieci musi dysponować sklepem w lokalizacji zaakceptowanej przez sieć, o powierzchni nie mniejszej niż 120 m2 dla galerii handlowych, lokal uliczny nie mniej niż 100m2. Górna granica powierzchni w centrach oscyluje wokół 170m2. Nakład inwestycyjny na 1 m2 wynosi około 2,5 tys. zł netto dla stanu developerskiego w centrum handlowym, oraz zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej i weksla.  Poza inwestycją przy otwarciu lokalu i kosztami bieżącymi, wynikającymi z pracy (czynsze, wynagrodzenia, media itd.) brak jest bieżących dodatkowych opłat z tytułu korzystania z marki.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram