Po kilku latach prowadzenia własnego lokalu właściciele kręgielni Broadway Club zdecydowali się na uruchomienie oferty franczyzy.
– Pod naszą marką już wkrótce będą działały lokale franczyzowe na terenie Polski. Ofertę franczyzy wprowadziliśmy na rynek kilka miesięcy temu. Obecnie zajmujemy się przygotowaniem lokali franczyzowych dla kilku wybranych partnerów w Polsce oraz Niemczech. W nadchodzącym roku planujemy zrealizować rozpoczęte już prace – mówi Karolina Pietrzykowska, właścicielka kręgielni Broadway Club.
Jest to polska franczyza, która pojawiła się na rynku jako dodatkowy model działalności firmy po kilku latach prowadzenia własnego lokalu.
– Ze względu na to, że naszym zdaniem model franczyzowy umożliwia bardzo dynamiczny rozwój, swoją ofertę franczyzy udostępniliśmy w lutym 2015 roku. Od tego czasu zgłosiło się do nas kilkadziesiąt potencjalnych kandydatów. Dla części z nich, jak już wspomniałam, przygotowujemy obecnie lokale franczyzowe – dodaje Karolina Pietrzykowska.
Broadway Club to polska sieć kręgielni, która łączy w sobie bowling z drink barem oraz bilardem. Jak przekazuje właścicielka marki, to stabilny i zarazem wyjątkowy rodzaj biznesu. Kręgielnia w zależności od miejsca działalności i możliwości finansowych przyszłego właściciela może być wyposażona w kilka lub nawet kilkanaście torów bowlingowych.
Z kolei system franczyzowy umożliwia zaoszczędzenie znacznych kwot związanych z otwarciem i prowadzeniem działalności. Minimalna kwota inwestycji wynosi 300 tys. zł (zawiera koszt zakupu urządzeń i wyposażenia niezbędnego do uruchomienia lokalu).