Nowa franczyza w gastronomii

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 listopada 2016
Kategoria:
Foto: Kurt Scheller Bistro
Kurt Scheller Bistro rekrutuje franczyzobiorców.

Na kulinarnej mapie Polski powstaje franczyzowa sieć punktów bistro, które są miejscem spotkań rodzinnych, towarzyskich i biznesowych. To stosunkowo niedrogi koncept gastronomiczny. Minimalna kwota potrzebna na otwarcie lokalu wynosi 50 tys. zł.

Nowy koncept gastronomiczny to Kurt Scheller Bistro. W lokalach tej marki serwowane dania łączą w sobie sztukę kulinarną opierającą się na naturalnych produktach, profesjonalnej obsłudze oraz tradycji kulinarnej poszukiwacza smaków – Mistrza Sztuki Kulinarnej Kurta Schellera.
W punkcie gastronomicznym tej sieci jest możliwość obserwowania pracy kuchmistrzów, gdyż wszystkie dania przygotowywane są w otwartej kuchni stanowiącej centralny punkt lokalu.

W przypadku lokalu po innej gastronomii, wymagającego niewielkich nakładów finansowych minimalny koszt inwestycji potrzebny do otwarcia franczyzowej restauracji wynosi 50 tys. zł. Natomiast wybudowanie nowego lokalu może zamknąć się w kwocie 150 - 300 tys. zł.

Potencjalni partnerzy Kurt Scheller Bistro to ludzie przedsiębiorczy, którzy chcieliby pracować w ramach dużego i odnoszącego sukcesy systemu.

Idealny kandydat na franczyzobiorcę jest osobą charakteryzującą się wysoką motywacją, jasnym celem, do którego dąży i wie, że sukces przychodzi tylko wtedy, jeżeli do tego wszystkiego doda się bardzo dużo ciężkiej pracy. Rozumie, że własne zaangażowanie jest kluczem do sukcesu i jest gotowy do nauki.

Zainteresowanie otwarciem franczyzowego lokalu jest przeogromne. Naszym celem nie jest duża liczba franczyzobiorców. Kurt Scheller prowadzi mocną selekcję. Zależy nam na nawiązaniu współpracy z odpowiedzialnym partnerami – mówi Katarzyna Rutkowska, Project Manager Kurt Scheller Bistro.

Nawiązaując współpracę z tą marką gastronomiczną franczyzobiorcy otrzymają m.in. prawo do znaku Kurt Scheller Bistro w oparciu o pełne know-how. Propozycję lokalizacji w miejscach o dużym przepływie klientów, wsparcie w procesie adaptacji i modernizacji lokalu, gotowe receptury dań oraz jednolitą organizację zasad sprzedaży i obsługi klienta.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram