Nowa franczyza na talerzu

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 listopada 2016
Kategoria:
Foto: OmNomNom
Nowa sieć gastronomiczna na rynku fast-food.

Po dwóch latach działalności właściciele baru z zapiekankami uruchomili ofertę franczyzy i przygotowują się do otwarcia pierwszej restauracji partnerskiej.

Na polskim rynku gastronomicznych działa ponad 100 sieci franczyzowych. Ten segment gospodarki należy do najbardziej rozwojowych, rozwijają się w nim zarówno zagraniczne, jak i polskie marki. Część z nich swój rozwój opiera o system franczyzowy, tak jak OmNomNom z Dąbrowy Górniczej.

Po dwóch latach prowadzenia restauracji własnej właściciele tej marki zdecydowali się na budowę sieci franczyzowej. Pierwszy lokal partnerski OmNomNom Zapiekanki ma być otwarty najpóźniej w styczniu 2017 roku w Katowicach.

Obecnie załatwiamy sprawy związane z adaptacją restauracji. Nie wykluczamy, że otwarcie pierwszego franczyzowego lokalu nastąpi jeszcze w tym roku, ale z doświadczenia wiem, że grudzień to tzw. okres martwy w tym segmencie gastronomii. Dlatego, jeżeli nie zdążymy z otwarciem w listopadzie, to chciałbym, aby lokal w Katowicach rozpoczął działalność w styczniu 2017 roku – mówi nam Szymon Pieczyński, współwłaściciel OmNomNom.

Franczyzodawcy szukają też partnerów w kolejnych miastach. Potencjał rozwoju tej sieci restauracyjnej widzą m.in. Bielsku-Białej, Częstochowie, Opolu i Łodzi. Pożądane lokalizacje to lokale znajdujące się blisko centrum miasta, uczelni, miasteczek akademickich i w pobliżu biurowców.

W lokalach istnieje też możliwość dostawy jedzenia na zamówienie. Mamy obecnie dwa samochody, jeden z nich będzie obsługiwał dostawy zamawiane we franczyzowej restauracji – dodaje Szymon Pieczyński.

OmNomNom to restauracja, która oferuje zapiekanki przygotowywane według samodzielnie opracowanych receptur. Do każdej z nich można dobrać swoją kompozycję świeżych ziół. Franczyzodawcy oferują swoim partnerom m.in. pomoc w urządzeniu lokalu, zapewniają prawo wyłączności na wyznaczonym terenie, przekazują know-how prowadzenia lokalu, oferują wsparcie marketingowe i szkolenia.

Minimalna kwota inwestycji wynosi 30 tys. zł (plus koszty remontu lokalu, w cenie jest miesiąc darmowej obsługi social media - pomoc i wsparcie w kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem nowego lokalu, a później możliwość obsługi marketingowej za dodatkowy abonament).

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram