Gastronomia to branża, w której regularnie przybywa konceptów franczyzowych. Tym razem przepisem na biznes podzieliła się firma z Krakowa. W 2016 roku Krakowski Kumpir chce pozyskać około 10 franczyzobiorców.
Chodzi o markę Krakowski Kumpir, która ma obecnie jeden lokal własny w Krakowie oraz jeden franczyzowy w Gliwicach.
W 2016 roku chcemy otworzyć dwa lokale własne na terenie Krakowa oraz pozyskać 10 franczyzobiorców na terenie całej Polski. Aktualnie negocjujemy dwie kolejne umowy franczyzowe z osobami zainteresowanymi otwarciem lokalu Krakowskiego Kumpira – mówi Joanna Robakowska, manager sieci.
Dodaje, że marka planuje rozwijać się głównie w formacie franczyzy. Własne placówki będą powstawać w ograniczonej liczbie i jedynie na terenie Krakowa.
Krakowski Kumpir to firma działająca od 2 lat. w Krakowie, z sukcesem zdobywająca uznanie klientów. W lokalach tej marki serwowane są solidne porcje. Podstawa Kumpira to 500 g ziemniaka, gdy dodamy sosy, warzywa oraz mięso danie waży prawie (lub nawet ponad) 1kg.
Minimalna kwota inwestycji w krakowski koncept waha się od 60 tys. zł do 130 tys. zł (kwota inwestycji jest zależna od rodzaju lokalu i jego wielkości. Jest to całkowity nakład inwestycyjny wraz ze wszystkimi pozwoleniami, sprzętem gastronomicznym itp. - punkt gotowy do pracy). Opłata wstępna to koszt 5 tys. zł. Jest też opłata bieżąca, która wynosi 1,5 tys. zł miesięcznie.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.