Niezobowiązujące podejście, policzalny zysk

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 października 2016
Kategoria:
Foto: Teletorium
Teletorium owtiera stoiska za granicą.

Klienci lubią Teletorium m.in. za dużą ilość stoisk, których jest obecnie ponad 230. Marka, która zdobyła uznanie w kraju dzięki łatwej dostępności towarów w atrakcyjnej cenie planuje dalszy rozwój w Polsce i ekspansję na zagranicznych rynkach.

Sieć handlowa licząca ponad 230 punktów sprzedaży otworzyła kolejne stoisko z akcesoriami do telefonów i urządzeniami mobilnymi. Franczyzowy punkt pojawił się w markecie Kaufland Łask.

Format wysp handlowych sprawia, że punkty tej sieci są bardziej dostępne dla klienta. Stoisko zachęca klientów do niezobowiązującego podejścia i zapoznania się z ofertą, która jest na wyciągnięcie ręki. A biorąc pod uwagę to, że duża część oferty Teletorium to drobne akcesoria w atrakcyjnych cenach, decyzja zakupowa podejmowana jest często pod wpływem chwili, co przekłada się na wyższą sprzedaż. 

Obecnie wszystkie punkty handlowe Teletorium są zarządzane przez franczyzobiorców i w takim formacie spółka planuje dalszy rozwój sieci. W ocenie Piotra Andrzejewskiego, dyrektora zarządzający siecią Teletorium, franczyza jest efektywniejsza w zarządzaniu siecią przy obecnej skali działalności firmy.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą Teletorium: Zainwestowałem w rozwojową branżę 

Sprzedaż ze stoiska można rozpocząć już po około 3-4 tygodni od momentu podpisania umowy franczyzy - tyle czasu zajmuje jego przygotowanie. Cały proces wdrożenia nowego punktu ograniczają praktycznie tylko dwie okoliczności - dostępność lokalizacji odpowiadającej obu stronom oraz czas produkcji mebli.

Pomysł polskiej firmy na sprzedaż akcesoriów do telefonów i urządzeń mobilnych ze stoisk w centrach handlowych spodobał się też zagranicznym klientom. W tym roku spółka otworzyła pierwsze punkty w Czechach i Słowacji. Firma prowadzi także działania mające na celu ekspansję sieci na terenie Europy Zachodniej.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku
Data dodania: 24 listopada 2022
W 2023 roku płaca minimalna wzrośnie w Polsce dwa razy

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram