Nietypowy sposób na reklamę kawy

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Nestlé

Foto: Nestlé

Jedna z najbardziej znanych na świecie marek kawy znalazła bardzo nietypowy sposób do zwrócenia uwagi na siebie przypadkowych przechodniów.

Należąca do rodziny Nestlé marka Nescafé zachęcała nieznajomych w Berlinie do poznania się przy kawie. W ramach nietypowej akcji marketingowej przy przejściu dla pieszych przygotowano specjalne automaty do kawy imitujące przyciski wywołujące zielone światło.

Maszyny wyposażone w ukryte kamery wyglądały jak typowe przyciski, jednak widniały na nich ekrany prezentujące osobę po drugiej stronie ulicy i informacja „naciśnijcie razem”. Jeśli przechodnie po dwóch stronach przejścia skomunikowali się ze sobą i równocześnie nacisnęli guzik, maszyna otwierała się i obu osobom serwowała poranną kawę Nescafé.

Kampania pod hasłem „Nescafé’s Instant Connections” to szansa na błyskawiczny kontakt przy kawie. W ciągu jednodniowej akcji ponad 600 osób zostało „połączonych” dzięki kawie Nescafé.

Nescafé to pierwsza na świecie kawa rozpuszczalna. Została stworzona w 1938 roku. Jej nazwa pochodzi z połączenia dwóch wyrazów: „NES” zaczerpniętego z nazwy Nestlé i słowa „café”. Obecnie to najchętniej wybierana marka kawy rozpuszczalnej w Polsce.

Statystyczny Polak wypija w ciągu roku aż blisko 500 filiżanek Nescafé – więcej niż Włoch, ale mniej niż Fin wypijający rekordowe 1255 filiżanek. Obecnie jest to piąta z najbardziej wartościowych marek świata i najsilniejsza marka w globalnym portfolio Nestlé, sprzedawana w 180 krajach na całym świecie.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram