Polska sieć lodziarni Lody Przygoda&Lavazza rozpoczęła ekspansję w Niemczech. W tegorocznym sezonie pod szyldem znanej marki za naszą zachodnią granicą działały cztery punkty franczyzowe.
Jak mówi właściciel sieci Łukasz Przygoda w rozmowie z franczyzawpolsce.pl, na franczyzę polskiej firmy zdecydowali się rodowici Niemcy, a nie – jak najczęściej to bywa – Polacy mieszkający za granicą, którzy chcąc prowadzić własny biznes korzystają z pomocy rodzimych firm oferujących franczyzę.
W tym roku pod szyldem polskiej marki franczyzowe lodziarnie otworzyli dwaj niemieccy przedsiębiorcy, którzy prowadzą po dwa punkty. W jaki sposób dowiedzieli się o koncepcie Lody Przygoda&Lavazza?
– Dotarliśmy do nich z biznesową ofertą dzięki temu, że zaczęliśmy się reklamować na rynku niemieckim. Będziemy kontynuować ekspansję w tym kraju. Nie wykluczamy też, że wejdziemy na inne rynki zagraniczne – kontynuuje Łukasz Przygoda.
Obecnie sieć Lody Przygoda&Lavazza liczy 125 punków franczyzowych i 9 własnych. Minimalna kwota inwestycji w lodziarnię, która miała by funkcjonować pod tą marką wynosi około 60 tys. zł. Franczyzodawca nie wymaga opłaty wstępnej, ale jest opłata bieżąca, która wynosi 500 zł netto miesięcznie.