Niemieccy przedsiębiorcy kupili polską franczyzę

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Lody Przygoda&Lavazza
Niemieccy przedsiębiorcy kupili polską franczyzę

Polska sieć lodziarni Lody Przygoda&Lavazza rozpoczęła ekspansję w Niemczech. W tegorocznym sezonie pod szyldem znanej marki za naszą zachodnią granicą działały cztery punkty franczyzowe.

Jak mówi właściciel sieci Łukasz Przygoda w rozmowie z franczyzawpolsce.pl, na franczyzę polskiej firmy zdecydowali się rodowici Niemcy, a nie – jak najczęściej to bywa – Polacy mieszkający za granicą, którzy chcąc prowadzić własny biznes korzystają z pomocy rodzimych firm oferujących franczyzę.

W tym roku pod szyldem polskiej marki franczyzowe lodziarnie otworzyli dwaj niemieccy przedsiębiorcy, którzy prowadzą po dwa punkty. W jaki sposób dowiedzieli się o koncepcie Lody Przygoda&Lavazza?

Dotarliśmy do nich z biznesową ofertą dzięki temu, że zaczęliśmy się reklamować na rynku niemieckim. Będziemy kontynuować ekspansję w tym kraju. Nie wykluczamy też, że wejdziemy na inne rynki zagraniczne – kontynuuje Łukasz Przygoda.  

Obecnie sieć Lody Przygoda&Lavazza liczy 125 punków franczyzowych i 9 własnych. Minimalna kwota inwestycji w lodziarnię, która miała by funkcjonować pod tą marką wynosi około 60 tys. zł. Franczyzodawca nie wymaga opłaty wstępnej, ale jest opłata bieżąca, która wynosi 500 zł netto miesięcznie.

Więcej informacji na temat współpracy franczyzowej z Lody Przygoda&Lavazza znajdziecie w naszej bazie systemów partnerskich.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram