5.10.15., jedna z największych i najszybciej rozwijających się marek projektujących i sprzedających ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci zapowiada rozwój sieci sprzedaży i zmianę wizerunku marki.
Obecnie w ramach tej sieci działa ponad 230 sklepów. Większość z nich jest zarządzana przez franczyzobiorców. W tym roku firma będzie kontynuować rozwój sieci w formacie franczyzy.
Ta oferta współpracy cieszy się zainteresowaniem wśród przedsiębiorców myślących o własnym sklepie m.in. z powodu stosunkowo niskiego progu inwestycji. Koszt wyposażenia sklepu to niecałe 30 tys. zł. Sklep o powierzchni do 70 m² można otworzyć inwestując 29 990 zł.
Marka planuje też odświeżyć swój wizerunek, chce w tym roku wprowadzić na rynek nowy koncept salonów sprzedaży oraz logo. Celem tej zmiany jest m.in. lepsza ekspozycja produktów w sklepach. Salon 5.10.15. można otworzyć w każdym mieście, do którego marka jeszcze nie dotarła. Jest jednak ograniczenie co do liczby mieszkańców – minimum to 15 tys.