Niedroga franczyza dla małego miasta

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 kwietnia 2017
Kategoria:
Foto: 5.10.15
Salon 5.10.15. można otworzyć w każdym mieście, do którego marka jeszcze nie dotarła.

5.10.15., jedna z największych i najszybciej rozwijających się marek projektujących i sprzedających ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci zapowiada rozwój sieci sprzedaży i zmianę wizerunku marki.

Obecnie w ramach tej sieci działa ponad 230 sklepów. Większość z nich jest zarządzana przez franczyzobiorców. W tym roku firma będzie kontynuować rozwój sieci w formacie franczyzy.

Ta oferta współpracy cieszy się zainteresowaniem wśród przedsiębiorców myślących o własnym sklepie m.in. z powodu stosunkowo niskiego progu inwestycji. Koszt wyposażenia sklepu to niecałe 30 tys. zł. Sklep o powierzchni do 70 m² można otworzyć inwestując 29 990 zł.

Marka planuje też odświeżyć swój wizerunek, chce w tym roku wprowadzić na rynek nowy koncept salonów sprzedaży oraz logo. Celem tej zmiany jest m.in. lepsza ekspozycja produktów w sklepach. Salon 5.10.15. można otworzyć w każdym mieście, do którego marka jeszcze nie dotarła. Jest jednak ograniczenie co do liczby mieszkańców – minimum to 15 tys.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram