Prezes PolRestu Kornel Drozdowski podkreślił, że nie są obecnie prowadzone żadne negocjacje ani przez spółkę, ani przez jakikolwiek podmiot działający na jej zlecenie w sprawie przejęcia lub pozyskania inwestora strategicznego.
PolRest rozwijał sieci restauracji własnych pod markami Rooster (bary grillowe) oraz Invito (pizzerie). To ten drugi koncept, który wystartował w 2008 roku, okazał się całkowicie chybiony i przesądził o drastycznym pogorszeniu się wyników PolRestu. Plany były ambitne – na koniec 2010 r. PolRest miał zarządzać 32 restauracjami Invito, w rzeczywistości jeszcze w 2009 r. działalność większości z nich została zawieszona. Nie bez znaczenia okazał się też kryzys, który odbił się na wynikach wielu firm gastronomicznych.
Jak radzą sobie sieci barów i restauracji rozwijające się poprzez franczyzę, można dowiedzieć się z naszego raportu "Franczyza w gastronomii - podsumowanie 2009 r. i perspektywy na 2010 r.".
Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl