New York Pizza Department z Krakowa w tym roku chce mieć 5 franczyzobiorców

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 kwietnia 2014
Kategoria:
Foto: Logo NYPD

Foto: Logo NYPD

Wychodzimy z założenia, że nie należy obawiać się konkurencji. Zdrowa rywalizacja jest bardzo ważna i wymaga od nas stałego dbania o każdy, nawet najmniejszy detal – mówi w rozmowie z portalem Franczyzawpolsce.pl Tomasz Jench z New York Pizza Department (NYPD).

Do końca tego roku chcielibyśmy mieć około 5 franczyzobiorców. Do tej pory podpisaliśmy dwie umowy franczyzowe. Nie chcemy przesadzić z planowaną liczbą potencjalnych partnerów. Zależy nam na tym, żebyśmy byli w stanie zaoferować potencjalnemu franczyzobiorcy tyle wsparcia, ile tylko będzie potrzeba – opowiada Tomasz Jench.

Podkreśla, że konkurencja na rynku gastronomicznym jest bardzo duża. Na jej tle koncept New York Pizza Department wyróżnia dbanie o jakość oferowanych produktów (jako jedna z niewielu restauracji w Krakowie pizzeria otrzymała certyfikat świadczący o tym, że używa najwyższej jakości ser mozzarella Galbani).

Foto: Lokal NYPDNasza grupa docelowa to osoby w wieku 20-45 lat, głównie studenci i młode rodziny, dla których wyjście do restauracji często bywa zbyt dużym wydatkiem. Dlatego też zamawiają jedzenie wysokiej jakości w przystępnej cenie wprost do domu. Zauważamy, że na rynku krakowskim, powstaje wiele małych, nie sieciowych pizzerii, jednak bardzo często nie wytrzymują one dłużej niż jeden rok – zaznacza Tomasz Jench.

Dodaje, że dla nowych partnerów firma oferuje promocje, m.in. zmniejsza opłatę stałą z 1500 zł netto do 1000 zł netto miesięcznie.

Ponadto oferujemy pomoc od samego początku działalności. Nasze wsparcie nie kończy się w momencie otwarcia placówki. Jako sieć współpracujemy z największymi dystrybutorami produktów z sektora Horeca, przez co jakość dostarczanych produktów jest na najwyższym poziomie, przy zachowaniu bardzo korzystnych cen. Dodatkowo każdy franczyzobiorca składa zamówienia bezpośrednio od dostawcy, przez co oszczędza na pośrednikach. Przy otwieraniu naszej pierwszej pizzerii chcieliśmy stworzyć taką atmosferę, aby nasi klienci nie chcieli opuszczać tego miejsca. Celem nadrzędnym było przybliżenie smaków Nowego Jorku w Krakowie. Wnętrze przypominające amerykański dinner, profesjonalna obsługa oraz przepyszne amerykańskie pizze i makarony to standardy które cechują nasze lokale – podsumowuje Tomasz Jench.

New York Pizza Department (NYPD) powstała w 2009 roku. Menu pizzerii składa się z prawdziwych amerykańskich pizz, przekąsek, sałatek, makaronów oraz przekąsek takich jak, np. chimichanga.

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą z siecią New York Pizza Department, sprawdźcie jej ofertę w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram