Elektroniczne e-papierosy mają być alternatywą dla niezdrowego palenia – nie zawierają substancji smolistych, co za tym idzie łatwiej rzucić palenie. Ponadto jest to gadżet, który przyciąga uwagę.
Firma New Smoke s.c., do której należy marka Cigger oferująca papierosy elektroniczne, w maju 2012 roku otworzyła wyspy handlowe w Centrum Handlowym Alfa w Białymstoku, w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu i Galerii Głogów. Jeszcze w tym miesiącu planowane jest otwarcie kolejnego sklepu, w galerii Alfa w Olsztynie.
- Naszym zamiarem jest utworzenie do końca roku w galeriach handlowych około 30 punktów sprzedaży w systemie partnerskim - mówi Artur Rajzner, dyrektor New Smoke s.c. - Prowadzimy intensywne rozmowy z potencjalnymi partnerami. W najbliższym czasie obecni będziemy między innymi w Łodzi.
Punkty sprzedaży Cigger mają około 10 mkw. powierzchni. Elektroniczne papierosy marki Cigger sprzedawane są obecnie w kilku salonikach firmowych oraz w około 40 punktach franczyzowych na terenie kraju. Minimalna kwota potrzebna do otwarcia punktu partnerskiego wynosi 9 tys. zł. Na rynku marka Cigger obecna jest od grudnia 2011 roku.
Wyroby sprzedawane przez Cigger zastępują tradycyjne papierosy. Zawierają nikotynę, ale nie wydzielają dymu. Można je palić w miejscach publicznych, bowiem nie pachną i nie emitują substancji smolistych. Firma obok e-papierosów posiada w ofercie wkłady, atomizery, liquidy, baterie oraz innego typu akcesoria. Produkty Cigger dostępne są także w sprzedaży internetowej za pośrednictwem e-sklepu.