neonet2
Rozwojowi sieci towarzyszą także kolejne modernizacje, odpowiadające na zmieniające się trendy i rosnące oczekiwania konsumentów. Firma stawia przede wszystkim na nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz stałe poszerzanie asortymentu, gdyż oferta w małych miejscowościach nie może odbiegać od tej w największych miastach, a jednocześnie – powinna obejmować typowe dla lokalnych sklepów korzyści, np. niższe niż w hipermarketach ceny.
Neonet nadal będzie liderem, jeśli chodzi o politykę niskich cen – które są możliwe dzięki niższym kosztom funkcjonowania. Nowy format, wprowadzany pilotażowo we flagowych salonach, to m.in. nowocześniejszy design, funkcjonalne przestrzenie, lepsza i łatwiejsza dostępność produktów dzięki ekspozycji otwartej czy też sprzedaż bezpośrednio z magazynów logistycznych przy wykorzystaniu specjalnych aplikacji na tablety.
Neonet cały czas rozwija sieć własną i franczyzową co stanowi o tym, że pozostaje liderem pod względem liczby sklepów w branży RTV/AGD.