Oni wiedzą jak sprzedawać kosmetyki

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 grudnia 2015
Kategoria:
Foto: Paese
Polscy producemci kosmetyków czerpią nazwy z języków obcych.

Phenome, Organique czy Paese to marki kosmetyczne, które budują sieci sprzedaży w kraju i za granicą. Nie wszyscy jednak wiedzą, że są to kosmetyki produkowane przez polskie firmy.

Kosmetyki produkowane w Polsce wyróżnia jakość, która jest doceniana w kraju i za granicą. Siłę marki wzmacnia też odpowiednie nazwy zaczerpnięte z języka włoskiego lub francuskiego. Tak jest m.in. w przypadku kosmetyków kolorowych Pierre René (dostępne w sieciach drogerii), Organique czy Paese. Dwie ostatnie marki budują sieć w oparciu o własne punkty sprzedaży, jak i franczyzowe.

Paese to włoskie słowo oznaczające krainę. Pod tą marką działa obecnie 18 stoisk firmowych Trzy punkty są zarządzane przez franczyzobiorców. W sieci działają też 3 sklepy własne.

Dodatkowo mamy sieć stoisk w: Dubaju, Ukrainie, Rosji, Litwie i na Białorusi. W 2016 roku otwieranie stoisk franczyzowych będzie miało bardzo istotne znaczenie w rozwoju naszej firmy. Franczyza pomoże zwiększyć zasięg sieci, co za tym idzie pozyskać większą grupę klientów – mówi Dagmara Kralka-Morek, manager ds. rozwoju rynku detalicznego

Dla Organique, producenta naturalnych kosmetyków franczyza również ma ważne znaczenie. Obecnie pod tą marką działa 50 salonów w Polsce 8 salonów zagranicą. Jak powiedziała nam  manager sieci franczyzowej Organique Magdalena Wieczorek, oprócz franczyzy salonów detalicznych, firma kładzie duży nacisk na rozwój partnerskich salonów SPA „Harmony by Organique”. Ta koncentracja na franczyzie jest wynikiem oczekiwań rynku, gdzie poszukiwane są gotowe i sprawdzone rozwiązania.

Polska branża kosmetyczna jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Według oceny Ministerstwa Gospodarki, lokalni producenci zbudowali w Polsce unikalną pozycję rynkową. Skuteczna konkurencja z międzynarodowymi koncernami jest możliwa dzięki wysokiej jakości polskich produktów, konkurencyjnej cenie i systematycznie rosnącemu zaufaniu klientów do rodzimych marek.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram