Naturhouse skupi się na Polsce wschodniej

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 lutego 2013
Kategoria:
nature_house

Centra Dietetyczne Naturhouse zamierzają rozrosnąć się w tym roku o około 40 nowych placówek. Szczególną uwagę firma zamierza przyłożyć do rozwoju sieci w Polsce wschodniej.

Firma Naturhouse jest obecna w 40 krajach na świecie. W Polsce firma posiada 135 Centrów Dietetycznych, z czego 125 to placówki franczyzowe. 10 własnych jest równocześnie centrami szkoleniowymi dla dietetyków skupionych w sieci. Plany spółki na ten rok zakładają dalszą ekspansję w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. W 2012 roku spółka otworzyła 34 nowe placówki. W tym roku plany zakładają o 20 procent więcej.

Aktualnie spółka stawia na potencjał centrów handlowych. Dotychczas w tego typu lokalizacjach udało się otworzyć 12 punktów. Firma wychodzi z założenia, że dietetyka jest ciągle na czasie i z dużą uwagą zamierzać przyglądać się zaniedbanemu w tej materii rynkowi Polski wschodniej.

Średnia powierzchnia salonów otwieranych przez Naturhouse sp. z o.o. to około 50 mkw. Każdy jest podzielony na dwie części – salę sprzedażową oraz gabinet dietetyka.  Punkt musi spełniać wysokie normy sanitarne a także posiadać pomieszczenie socjalne wraz z toaletą lub dostęp do takich pomieszczeń.

Aby przystąpić do sieci Naturhouse należy dysponować kwotą 65-90 tys. zł, potrzebną do przystosowania lokalu zgodnie za standardami sieci. Kwota ta obejmuje: środki na zakup mebli sklepowych i biurowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego, koszty identyfikacji wizualnej. Dodatkowo na zakup produktów niezbędnych do rozpoczęcia działalności, franczyzobiorca musi przeznaczyć ok. 25 tys. zł.

Firma nie pobiera opłaty wstępnej, opłata licencyjna wynosi 2,4 tys. zł + VAT płatne z góry za każdy rok obowiązywania umowy franczyzowej. Czas trwania umowy to 5 lat z możliwością przedłużenia. Firma wymaga także złożenia zabezpieczenia na poczet przyszłych zobowiązań w odpowiedniej formie (kaucja lub gwarancja bankowa) na kwotę 25 tys. zł.

Naturhouse, funkcjonujący na polskim rynku od 2006 roku, specjalizuje się w dziedzinie żywienia i dietetyki. Grupą docelową sieci jest praktycznie cały przekrój społeczeństwa.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram