Naturalnie franczyza

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Stara Mydlarnia

Stara Mydlarnia, firma zajmująca się produkcją i sprzedażą kosmetyków naturalnych stawia na rozwój sieci franczyzowej.

W ostatnich latach marka Stara Mydlarnia rozwijała się dynamicznie zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Obecnie w Polsce funkcjonuje 26 sklepów franczyzowych oraz 2 sklepy firmowe.

Dzięki trendom i rosnącej świadomości Polaków w kontekście naturalności produktów kosmetycznych do pielęgnacji, rynek rozwija się również dynamicznie. W ramach odpowiedzi na ten trend w Starej Mydlarni regularnie wprowadzane są nowe linie produktowe odpowiadające potrzebom współczesnego konsumenta. Biznes kosmetyków naturalnych rozkwita.

Naszym celem nie jest ilość, a jakość nowo otwieranych punktów. Do końca roku planujemy stworzyć sieć złożoną z 30 sklepów franczyzowych. Analizujemy każdą zaproponowaną lokalizację i jej biznesowe szanse. Zapewniamy naszym partnerom wyłączność terytorialną - na określonym obszarze o sprawdzonym potencjale funkcjonować może tylko jeden sklep franczyzowy – mówi nam Sylwia Brzuska, właścicielka firmy Stara Mydlarnia.

Franczyzodawca oczekuje od swoich partnerów zrozumienia segmentu rynku kosmetycznego, w którym działa marka. Bardzo ważne są skoncentrowanie na rozwoju własnego biznesu i determinacja w osiągnięciu sukcesu w oparciu o współpracę z franczyzodawcą. Zrozumienie idei franczyzy oraz gotowość do zainwestowania kapitału w rozwój biznesu.

Nie mniej ważna jest również znajomość branży i zamiłowanie do kosmetyków naturalnych. Niezbędna jest propozycja lokalu w dobrze przemyślanej lokalizacji, i co chyba najważniejsze zaangażowanie się w prowadzenie i rozwój sklepu. Cenimy umiejętność zarażania pasją oraz tworzenia i zarządzania zespołem konsultantek – kontynuuje Sylwia Brzuska.

Dodaje, że kwestia organizacji kapitału na uruchomienie działalności pozostaje w gestii franczyzobiorcy. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na uruchomienie sklepu Stara Mydlarnia to 75 tys. zł. Ze swojej strony firma zapewnia pełne wsparcie przy otwieraniu sklepu franczyzowego (techniczne, logistyczne i marketingowe przez cały okres współpracy), pomoc w aranżacji sklepu, odpowiedni dobór asortymentu, centralne akcje promocyjne oraz wyjątkowo wysoką marżę na produktach dostępnych w ofercie.

Szczegóły dotyczące współpracy z siecią sklepów Stara Mydlarnia znajdują się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram