Sklep NaszeZoo.pl, który do niedawna funkcjonował wyłącznie w sieci testuje sprzedaż w kanale tradycyjnym. Planuje też uruchomienie franczyzy.
Serwis Dlahandlu.pl powołując się na wypowiedź Piotra Baranowskiego, dyrektora zarządzającego NaszeZoo.pl podaje, że choć do zakupów w internecie przekonuje się coraz więcej osób, to jednak nadal niektórzy chcą wybrane towary najpierw dotknąć i obejrzeć. Dlatego po przeprowadzeniu analizy rynku oraz zebraniu opinii klientów właściciele marki zdecydowali się na stworzenie sieci specjalistycznych showroomów NaszeZoo.pl.
Poznański showroom po dwóch miesiącach działalności osiągnął rentowność. Teraz firma kończy przygotowania do uruchomienia w pierwszym kwartale 2015 roku kolejnych trzech showroomów w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi. Zapowiada też, że wkrótce do sklepów NaszeZoo.pl będą mogli dołączyć franczyzobiorcy.
Piotr Baranowski podkreśla, że rynek sklepów zoologicznych jest bardzo rozdrobniony. Są to zwykle pojedyncze małe sklepy lub niewielkie sieci o zasięgu regionalnym. Siłą nowej sieci franczyzowej będzie możliwość korzystania z bazy dostawców, a co za tym idzie - kupowania towarów po cenach do tej pory niedostępnych dla małych sklepów. Franczyzobiorcy będą też mogli korzystać z know how, a także silnego zaplecza marketingowego.
INK