Nasz Sklep: 160 placówek w formacie premium

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 marca 2013
Kategoria:
naszsklep_foto

naszsklep_foto

Nasz Sklep planuje dalszą, zrównoważoną ekspansję w oparciu o franczyzę. Do końca roku sieć zamierza uruchomić nawet 100 placówek w formacie premium. 

Nasz Sklep, wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Specjał, realizuje rozpoczęte jeszcze w 2012 roku porządkowanie swojej oferty franczyzowej. Obecnie obejmuje ona 4 formaty: Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Express. Firma planuje dysponować liczbą 2800 placówek do końca roku. W bieżącym roku spółka chce uruchomić 100 sklepów premium.

Oferta franczyzowa Naszego Sklepu została uruchomiona 13 lat temu. Do sieci mogą przyłączyć się placówki o powierzchni min. 50 m2. Warunkiem koniecznym jest płynność finansowa. Koszty adaptacji lokalu, opłaty wstępnej i bieżącej negocjowane są indywidualnie.

Grupa Kapitałowa Specjał na początku stycznia uruchomiła nowy koncept handlowy pod szyldem Dyskont Niskich Cen Cent. Pierwszy sklep zastąpił w Tarnowie funkcjonującą placówkę Naszego Sklepu. Zdaniem firmy, już po dwóch miesiącach od otwarcia zauważalne jest wyraźne zainteresowanie produktami w niższej cenie, które sprzedawane są w nowym dyskoncie.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram