naszsklep_foto
Nasz Sklep planuje dalszą, zrównoważoną ekspansję w oparciu o franczyzę. Do końca roku sieć zamierza uruchomić nawet 100 placówek w formacie premium.
Nasz Sklep, wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Specjał, realizuje rozpoczęte jeszcze w 2012 roku porządkowanie swojej oferty franczyzowej. Obecnie obejmuje ona 4 formaty: Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Express. Firma planuje dysponować liczbą 2800 placówek do końca roku. W bieżącym roku spółka chce uruchomić 100 sklepów premium.
Oferta franczyzowa Naszego Sklepu została uruchomiona 13 lat temu. Do sieci mogą przyłączyć się placówki o powierzchni min. 50 m2. Warunkiem koniecznym jest płynność finansowa. Koszty adaptacji lokalu, opłaty wstępnej i bieżącej negocjowane są indywidualnie.
Grupa Kapitałowa Specjał na początku stycznia uruchomiła nowy koncept handlowy pod szyldem Dyskont Niskich Cen Cent. Pierwszy sklep zastąpił w Tarnowie funkcjonującą placówkę Naszego Sklepu. Zdaniem firmy, już po dwóch miesiącach od otwarcia zauważalne jest wyraźne zainteresowanie produktami w niższej cenie, które sprzedawane są w nowym dyskoncie.
Adam Gieras