W sierpniu 2009 r. spółka Nalewki i inne została przejęta przez należącą do czołowych krajowych importerów i dystrybutorów win wysokogatunkowych firmę Centrum Wina. Wraz z przejęciem nastąpiła reorganizacja priorytetów.
Jak przyznaje Anna Reiss z firmy Nalewki i inne ważniejsze na tę chwilę – od budowy sieci franczyzowej, do której spółka przymierza się od 2006 roku – są bieżące sprawy organizacyjne. Firma m.in. poszerza oferowany dotychczas asortyment produktów. Jak podkreśla Reiss, Nalewki i inne nie rezygnują z planów stworzenia sieci.
Sieć specjalistycznych sklepów Nalewki i Inne istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Tworzy ją 10 sklepów własnych oraz jeden partnerki w Opolu. Pozostałe placówki zlokalizowane są na terenie Warszawy, Krakowa, Katowic, Łodzi, Wrocławia i Poznania. Średnia powierzchnia sklepów wynosi 30-40 m2.
Nalewki i Inne w swojej ofercie w 95% posiada tradycyjnie wytwarzane alkohole (nalewki i wódki) produkowane przez Polmos Lublin. Sprzedawane towary to przede wszystkim mocne nalewki alkoholowe w kilkudziesięciu smakach, specjalne wódki, miody pitne, a także inne artykuły spożywcze (np. tradycyjne konfitury), jak również szkło stołowe do serwowania nalewek i książki na temat przygotowywania i podawania nalewek i innych tradycyjnych alkoholi.
FwP, 29 września 2009r.