Największa sieć delikatesów ekologicznych rusza na podbój rynku

Data dodania: 2 września 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Organic Farma Zdrowia

Organic Farma Zdrowia® to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi, która rusza z ofertą franczyzową.

Kierownictwo Spółki ocenia potencjał rozwojowy krajowego rynku na najbliższe lata na bardzo wysoki, w związku z czym został opracowany program franczyzowy, dzięki któremu dalszy rozwój sieci detalicznej będzie realizowany głównie poprzez otwieranie sklepów partnerskich. Strategią spółki na lata 2015-2020 jest dynamiczna rozbudowa sieci obiektów handlowych głównie w ramach franczyzy – w lokalach umiejscowionych na najlepszych ulicach handlowych i osiedlach oraz w najlepszych centrach handlowych, największych i średnich miast Polski. Oferta franczyzy skierowana jest zarówno do właścicieli już istniejących sklepów jak i osób szukających pomysłu na biznes.

- Rynek żywności ekologicznej jest od kilkunastu lat jedną z najszybciej - i mimo kryzysów - trwale rosnącą branżą. W 2014 roku rynek ten osiągnął już wielkość 79 mld $. W okresie od 2013 roku wzrósł on o 10% i wszelkie prognozy wskazują, że podobne wzrosty będą kontynuowane w następnych latach, w wyniku wzrostu świadomości społeczeństwa w kwestii zdrowego odżywiania oraz w wyniku zmniejszającej się różnicy w cenie zakupu żywności ekologicznej w stosunku do cen żywności konwencjonalnej – mówi Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia®.
- W rolnictwie i przetwórstwie ekologicznym nie stosuje się groźnych dla ludzkiego organizmu: pestycydów, azotanów, sterydów, GMO, antybiotyków, ciężkich metali, syntetycznych substancji konserwujących, koloryzujących czy zapachowych oraz produktów ropopochodnych (w przypadku kosmetyków i środków higieny) i dlatego certyfikat ekologiczny jest gwarancją braku tych dodatków w produktach Organic Farma Zdrowia. Warto podkreślić, że ze względu na sposób ich otrzymywania, produkty ekologiczne, w odróżnieniu od konwencjonalnych, zawierają znacząco więcej takich składników odżywczych jak minerały, witaminy, antyoksydanty czy nienasycone kwasy tłuszczowe, w ilościach „zaprojektowanych” przez naturę.

Prezes Sławomir Chłoń konkluduje - Oprócz wzrostu ekonomicznego, wzrasta również świadomość konsumentów. Coraz częściej sięgamy po produkty nie tylko smaczne, ale przede wszystkim zdrowe. Dzięki temu mamy wpływ na jakość naszego życia.

Koszt uruchomienia sklepu jest zależny od wybranego modelu: sklep uliczny lub sklep w galerii handlowej. Kompletne wyposażenie franczyzowego sklepu Organic Farma Zdrowia® w sprzęt, regały, chłodziarki i inną infrastrukturę techniczną oraz z zatowarowaniem dla sklepu o powierzchni 60 m², wiąże się z nakładami inwestycyjnymi zaczynającymi się od  150 tys. zł. netto. Minimalny okres zwrotu z inwestycji to dwa lata. Wstępna opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł netto, opłaty bieżące to 1 % opłaty marketingowej oraz procentowa opłata liczona od obrotu sklepu netto. W ramach opłaty wstępnej franczyzobiorca otrzymuje sprawdzone know-how w postaci podręcznika operacyjnego, podręcznika asortymentowego, specjalistycznych szkoleń, wsparcia marketingowego niezbędnego przy uruchamianiu sklepu i oczywiście dostęp do najlepszych, i przez lata wyselekcjonowanych produktów w najlepszej jakości i cenie.

MK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram