Nadchodzi moda na mrożone jogurty

Autor: Redakcja
Data dodania: 9 września 2011
Kategoria:
Frooyog
W czerwcu wystartował koncept redberry, przedwczoraj pierwszy lokal kanadyjskiej sieci Yogen Fruz. A już w przyszłym tygodniu rusza placówka kolejnej sieci - Frooyog.

Frooyog zapowiada oficjalne otwarcie na 15 września. To jedyna z wymienionych powyżej sieci, która zdecydowała się swój lokal uruchomić poza centrum handlowym. Będzie się on znajdował w Warszawie, na Starym Mieście, przy ul. Podwale 19.

Frooyog to koncept stworzony przez polską firmę BeFit. Jak dowiedział się portal FranczyzawPolsce.pl, planowany jest jego rozwój na zasadzie franczyzy. W ofercie Frooyog znajdują się mrożone jogurty słodzone syropem z agawy, świeżo wyciskane soki, koktajle owocowe smoothies, drugie śniadania z granolą oraz lemoniada przygotowaną według oryginalnej receptury. 

Mrożone jogurty są także podstawą menu sieci redberry. Jej pierwszy punkt działa od czerwca bieżącego roku w Złotych Tarasach. Koncept także ma być rozwijany na zasadzie franczyzy.

Na pozyskiwanie franczyzobiorców w naszym kraju nastawia się również masterfranczyzobiorca kanadyjskiego konceptu Yogen Fruz na Polskę. Jego pierwszy punkt własny działa od środy, 7 września w warszawskiej Galerii Mokotów. Kolejny szykuje się do otwarcia i ma ruszyć na przełomie września i października w Wola Parku.

Mrożony jogurt to stosunkowo nowy produkt na naszym rynku. Co prawda, firma Yogen Fruz była u nas już obecna na początku minionego dziesięciolecia. Jednak nie zdobyła wówczas wystarczająco dużej popularności i zdecydowała się wycofać z Polski. Czy tym razem będzie inaczej? Czy Yogen Fruz i inne podobne koncepty, jak redberry czy Fooyog mają szansę na sukces?

Obecne trendy w gastronomii zdecydowanie sprzyjają rozwojowi tego typu konceptów, które proponują niskokaloryczne, zdrowe posiłki, w tym przypadku głównie desery. Wystarczy spojrzeć na dynamiczny rozwój barów sałatkowych, np. sieci Salad Story, zwiększoną ostatnimi czasy aktywność Green Waya, który zapoproponował fraczyzobiorcom dwa nowe koncepty barów wegeteriańskich: Food For Life oraz Vegemania. W bardzo szybkim tempie przybywa także sklepów ze zdrową żywnością.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram