Moda na zdrowe odżywianie trwa. Niemniej jednak - zdaniem ekspertów - polski rynek zdrowego jedzenia jest jeszcze w powijakach. Tym bardziej jeśli chodzi o współpracę biznesową w oparciu o znany i sprawdzony koncept. – Nie mamy w Polsce firmy konkurencyjnej oferującej współpracę franczyzową cateringu dietetycznego – mówi nam Aleksandra Rybak, prezes firmy Na Zdrowie Catering Dietetyczny.
Tłumaczy, że istnieje kilka firm oferujących tego typu usługi w dużych miastach. Obserwuje natomiast coraz większe zainteresowanie cateringiem dietetycznym firmy Na Zdrowie.
– Wiąże się to ze wzrostem świadomości konsumentów oraz jakości życia. Nasi klienci cenią sobie wygodę i mają świadomość, że to, co im dostarczamy pomoże w osiągnięciu wyznaczonego celu. Dzięki dopracowaniu procedur jakości obsługi klienta oraz efektywnych modeli zarządzania jesteśmy nowocześni i konkurencyjni, a naszym celem strategicznym jest obsługa świadomych klientów, chcących odżywiać się zdrowo i smacznie – opowiada Aleksandra Rybak.
Dodaje, że swoją działalnością firma chce obalić mit: dietetyczne jedzenie nie musi kojarzyć się z głodówką i niesmacznymi posiłkami. Specjalnie dobrane składniki, kompozycja menu oraz indywidualne podejście do klienta sprawiają, że klienci jedzą to, co lubią nie odczuwając dyskomfortu. Czym się charakteryzuje polski rynek cateringowy?
– Branża cateringu stale się rozwija, a zainteresowanie produktami wartościowymi i zdrowymi zaczyna nabierać tempa. Uważam, że branża gastronomiczna, a zwłaszcza dotycząca zdrowego odżywiania, dopiero zaczyna kiełkować. Czeka nas bardzo dynamiczny rozwój związany z trendami ukierunkowanymi na zdrowy tryb życia i odchudzanie – wyjaśnia ekspert.
Aleksandra Rybak podkreśla także, że największy wpływ na wszystkie branże w Polsce miał kryzys gospodarczy. Potencjalni franczyzobiorcy bardzo ostrożnie podchodzą do nowych inwestycji. Z jej obserwacji wynika, że rynek gastronomiczny ucierpiał w trakcie kryzysu, jego rozwój został spowolniony. Obecnie w sieci Na Zdrowie Catering Dietetyczny działają trzy jednostki franczyzowe.
– Ostatnimi czasy obserwuję dobre tendencje wzrostowe co pozwala mi sądzić, że czeka nas dynamiczny rozwój. Nie chcielibyśmy ograniczać się do konkretnej liczby. Głównym celem jest oferowanie produktu Na Zdrowie wszystkim osobom zainteresowanym propagowaniem zdrowego odżywiania i otwieranie lokali na terenie całego kraju – kontynuuje.
Aleksandra Rybak podaję również kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Na Zdrowie. To m.in. akceptacja celów i zasad działania cateringu dietetycznego Na Zdrowie zapisanych w umowie franczyzowej i w podręczniku operacyjnym systemu. Dysponowanie lokalem o powierzchni min. 70 m2. Posiadanie środków finansowych umożliwiających dostosowanie lokalu do wymagań sieci. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia. Ważne jest też to, że doświadczenie w gastronomii i dietetyce nie jest koniecznym warunkiem.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.