Lagardere Travel Retail i Grupa Eurocash wprowadzają na rynek nowy format handlowy o nazwie Inmedio Trendy - donosi się portal wiadomoscihandlowe.pl.
Inmedio Trendy to format łączący salonik prasowy ze sklepem alkoholowym. Pod tą marką działa obecnie pięć sklepów. Wkrótce ma ich być więcej. - Koncept pomyślnie zakończył etap testów i jest obecnie rozwijany. Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie kolejnych placówek - powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Robert Imiołek, dyrektor sieci CVS z Lagardere Travel Retail Polska. - Koncept powstał w oparciu o obserwacje trendów rynkowych oraz spostrzeżenia i opinie klientów - dodaje.
Oferta alkoholi w sklepach Inmedio Trendy została częściowo oparta na konceptach Grupy Eurocash: Faktorii Win oraz Piwnych Terytoriach. To specjalne regały z wyselekcjonowaną ofertą win oraz piw rzemieślniczych. Można je znaleźć zarówno w sklepach działających w sieciach franczyzowych prowadzonych przez Eurocash, jak i w niezależnych sklepach spożywczych współpracujących z Grupą Eurocash.