Na rynku pojawił się nowy koncept łączący salon prasowy ze sklepem alkoholowym

Data dodania: 30 sierpnia 2018
Kategoria:
Foto: Inmedio Trendy

Lagardere Travel Retail i Grupa Eurocash wprowadzają na rynek nowy format handlowy o nazwie Inmedio Trendy - donosi się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Inmedio Trendy to format łączący salonik prasowy ze sklepem alkoholowym. Pod tą marką działa obecnie pięć sklepów. Wkrótce ma ich być więcej. - Koncept pomyślnie zakończył etap testów i jest obecnie rozwijany. Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie kolejnych placówek - powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Robert Imiołek, dyrektor sieci CVS z Lagardere Travel Retail Polska. - Koncept powstał w oparciu o obserwacje trendów rynkowych oraz spostrzeżenia i opinie klientów - dodaje.

Oferta alkoholi w sklepach Inmedio Trendy została częściowo oparta na konceptach Grupy Eurocash: Faktorii Win oraz Piwnych Terytoriach. To specjalne regały z wyselekcjonowaną ofertą win oraz piw rzemieślniczych. Można je znaleźć zarówno w sklepach działających w sieciach franczyzowych prowadzonych przez Eurocash, jak i w niezależnych sklepach spożywczych współpracujących z Grupą Eurocash.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram