Na czym polega magia znanych marek

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Marka, której nie można się oprzeć, jest dla konsumentów automatycznym, instynktownym wyborem w danej sytuacji, wyborem, którego trudno byłoby nie dokonać. Choć taka moc przyciągania wydaje się czymś wręcz magicznym, jej źródłem są doskonale przemyślane i zaplanowane działania marketingowe i strategiczne zarządzanie marką – podaje firma analityczna TNS.

Firma TNS zidentyfikowała 8 czynników stanowiących o sukcesie marki. Czynniki te obejmują know-how świadczący o wiedzy i doświadczeniu w kategorii oraz dynamikę, dzięki której marka jest zawsze na czasie, sama kreuje zmiany lub odpowiada na zmiany w zachowaniach konsumentów. Są to stabilne podstawy, które każda marka musi posiadać, aby konsumenci w ogóle brali ją pod uwagę.

Z kolei czynniki takie, jak wyróżnianie się na tle konkurencji, zrozumienie emocji konsumentów, czy wykorzystanie opartej na archetypach symboliki w komunikacji marketingowej, tworzą swojego rodzaju magię - klucz do osiągnięcia statusu marki, której nie można się oprzeć.

Ostatni zestaw czynników, takich jak wewnętrzna spójność, zintegrowanie działań i zgranie w ramach portfolio, zapewnia integralność we wszystkich punktach styku z konsumentem i wszystkich działaniach podejmowanych markę.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram