Firma Stava, pierwsza franczyza gastro-kurierska w Europie, uruchomiła nową usługę dla konsumentów. Dzięki aplikacji MyStava klienci restauracji i sklepów spożywczych współpracujących ze Stavą mogą w łatwy sposób sprawdzić temperaturę kuriera, który wiezie ich zamówienie, zobaczyć jego lokalizację na mapie oraz sprawdzą szacowany czas oczekiwania na zamówienie.
Nowa usługa działa już w większości oddziałów, a do końca miesiąca zostanie uruchomiona we wszystkich oddziałach Stavy w całej Polsce. Klienci, którzy zamówili posiłek z restauracji lub zakupy ze sklepu otrzymają SMS albo wiadomość Push z linkiem. Po kliknięciu w hiperłącze zobaczą mapę pokazującą lokalizację kuriera realizującego ich zamówienie. Zostaną również poinformowani o tym jaką temperaturę ciała ma dostawca oraz jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia.
- Bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostawy posiłków i zakupów to nasz najwyższy priorytet. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że jest to też ważna kwestia dla konsumentów. Dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć rozwiązanie, które pozwoli na lepsze informowanie klientów restauracji i sklepów o stanie realizacji zamówienia, ale także pozwoli upewnić się, że dostawa jest realizowana w bezpieczny sposób - podkreśla Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava.
Stava ma już 28 oddziałów w 25 miastach w całej Polsce i kolejne w trakcie organizacji. We wszystkich lokalizacjach realizuje bezpieczne dowozy według najwyższych standardów sanitarnych, zgodnych z zasadami Kodeksu Dobrych Praktyk dla dostaw posiłków, który został zaaprobowany przez Główny Inspektorat Sanitarny.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji