„Mydło i Powidło”: Kryzys wymusił na nas poważne zmiany

Autor: Redakcja
Data dodania: 2 grudnia 2009
Kategoria:

mydloipowidlo„Mydło i Powidło” zajmuje się sprzedażą kosmetyków naturalnych certyfikowanych, sprzedażą kosmetyków typu gift oraz  artykułów do dekoracji wnętrz.

Firma reprezentuje branżę niszową, która w czasach kryzysu nie radzi sobie najlepiej z prostych względów – jest po prostu niepotrzebna. „Mydło i Powidło” oferuje wyroby tzw. wyższego rzędu, z których w czasach kryzysu klienci rezygnują. Tym bardziej, że jak przyznaje Anna Kołacińska z „Mydło i Powidło”, za sprawą wysokiego kursu euro ceny produktów poszły w górę.

W 2009 roku udało się uruchomić jeden sklep oraz jedno stoisko partnerskie „Mydło i Powidło”. – Na skutek kryzysu musieliśmy zamknąć dwa nierentowne sklepy: w Łodzi i Poznaniu – mówi Anna Kołacińska. Tym samym na dzień dzisiejszy firma posiada 4 sklepy oraz 2 stoiska partnerskie.

„Mydło i Powidło” rozwija się poprzez rozbudowę sieci franczyzowej. – Uczymy się współpracy tego typu. Nie jesteśmy dużą siecią, umowy z partnerami staramy się dopasowywać do indywidualnych potrzeb, każda z nich jest inna – przyznaje Anna Kołacińska. Jak dodaje, zainteresowanie wśród franczyzobiorców jest duże.

Agnieszka Grabuś

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram