Znajdują się one w Pabianicach i Obornikach Śląskich. W sumie sieć Intermarché tworzy już 145 sklepów franczyzowych.
Standardy w nowych placówkach nie odbiegają od tych stosowanych dotychczas przez Intermarché. Oba supermarkety mają po ok. 1000 mkw. powierzchni i zatrudniają po 45 osób. Oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Zarówno Intermarché w Pabianicach, jak i w Obornikach Śląskich ma na wyposażeniu wędzarnię, dzięki czemu w sprzedaży znajdują się świeże wędzonki i kiełbaski. Sklepy Intermarché mają też bogaty wybór produktów wytwarzanych pod markami własnymi. Poszerzają swój asortyment także o ekskluzywne produkty delkatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Dodatkowo klienci nowo otwartych sklepów Intermarché mają możliwość doładowania telefonu, a także opłacenia rachunków. Do ich dyspozycji są również darmowe parkingi, z których każdy może pomieścić ponad 100 samochodów osobowych.
Sklepy Intermarché budowane są w miejscowościach liczących do 70 tys. mieszkańców. Wszystkie są własnością franczyzobiorców, którzy, aby wejść do sieci, muszą posiadać minimum 500 tys. zł. Budowa supermarketu jest co prawda dużo droższa - kosztuje kilka milionów złotych - ale Grupa Muszkieterów, która rozwija koncept, pomaga w pozyskaniu finansowania. W tym roku Grupa Muszkieterów zamierza uruchomić 27 supermarketów Intermarché. Zaproponuje także franczyzobiorcom nowy koncept sklepów - o powierzchni dochodzącej do 2000 mkw.
Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl