Foto: Intermarché w Szczecinku
Poszerzony asortyment, innowacyjny układ oraz odświeżenie wizualne stanowią część przemian implementowanych w sklepach Intermarché jako element konceptu Power. Reinauguracja marketu w Szczecinku miała miejsce 1 lutego bieżącego roku. Market ten, położony po Pabianicach, jest drugą placówką sieci funkcjonującą według nowego wzorca. Grupa Muszkieterów ogłasza, iż ma zamiar zastosować koncept Power we wszystkich supermarketach Intermarché.
Intermarché przy ulicy Kołobrzeskiej 1 w Szczecinku funkcjonuje już ponad dwie dekady. W początkach tego roku, Muszkieterowie odnowili market, wprowadzając koncept Power, który był testowany od minionego roku w sklepie pabianickim. Koncept ten przewiduje wprowadzenie wielu zmian, w tym instalację nowoczesnych kas oraz rozbudowę oferty produktowej.
"Zaimplementowanie konceptu Power w kolejnej placówce to przykład działań Grupy Muszkieterów, mających na celu rozwój sieci Intermarché. Systematycznie osiągamy nasze cele handlowe. Aktualnie skupiamy się na wdrożeniu konceptu w sklepie w Śremie, którego ponowne otwarcie planowane jest na pierwszą połowę marca," mówi Benjamin Ferte, członek zarządu handlowego Intermarché. Podkreśla, że istotne jest dla nich wprowadzenie konceptu Power w miastach położonych w różnych rejonach Polski, stąd kolejne planowane punkty to sklepy w Oleśnicy i Nowej Soli. Celem jest, aby właściciele marketów Intermarché mogli osobiście zobaczyć odnowione supermarkety, co zachęci ich do adaptacji konceptu w prowadzonych placówkach.
W ramach zmian w Intermarché w Szczecinku zmodernizowano układ sklepu - teraz strefa świeżych produktów mieści się bezpośrednio przy wejściu, a urządzenia do przechowywania mrożonek przesunięto bliżej kas. Kas zostało zmodernizowanych, wyposażono je w dłuższe taśmy kasowe oraz specjalne miejsca dla toreb i siatek klientów.
Dodatkowo Muszkieterowie poszerzyli gamę oferowanych produktów. Klienci mają teraz dostęp do szerszej oferty artykułów świeżych, ekologicznych, zdrowych i gotowych dań, a nowości pojawiły się także w działach kuchni międzynarodowych, nabiału i napojów. W markecie wyznaczono również specjalne przestrzenie dla kulinarnych inspiracji, ofert promocyjnych i sezonowych. Inne nowości to samoobsługowa maszyna do krojenia pieczywa oraz sprzedaż niektórych produktów, jak wędliny, mięso czy sery, w dwóch formach: tradycyjnej oraz w gotowych, próżniowo pakowanych porcjach.
"Dzięki zastosowaniu konceptu Power, jesteśmy w stanie jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do wymagań klientów. Oferujemy mieszkańcom Szczecinka produkty dostarczane przez lokalnych producentów, takie jak nabiał, warzywa, owoce czy wybrane artykuły spożywcze. Ponadto, działamy z własną wędzarnią, gdzie przygotowujemy produkty dla naszych klientów," mówi Małgorzata Kuś, właścicielka Intermarché w Szczecinku, dodając, że liczą na pozytywny odbiór odnowionego image'u i rozszerzonej oferty przez klientów.
Muszkieterowie również zrealizowali zmiany wizualne w sklepie w Szczecinku – odnowiono projekt graficzny wnętrza, komunikację wizualną oraz fasadę budynku. Wymieniono też metalowe wyposażenie i podłogę w strefie produktów świeżych, a także zainstalowano nowe oświetlenie LED. Z okazji ponownego otwarcia sklepu, klienci otrzymali specjalne wydania gazetek promocyjnych.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji